מי רוצה להיות מנכ"ל נמל אשדוד: לאור פרישת בלומנטל, הוקמה ועדת איתור לבחירת מנכ"ל חדש

דירקטוריון נמל אשדוד הקים ועדת איתור בראשות היו"ר אורנה הוזמן בכור לבחירת מנכ"ל נמל חדש. המנכ"ל הנוכחי, איציק בלומנטל הודיע על פרישה והוא עתיד לפרוש בתחילת יוני השנה. בינתיים ימלא את מקומו בתפקיד אחד הסמנכ"לים שיבחר על ידי הדירקטוריון עד למינוי מנכ"ל קבוע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאור הודעתו של מנכ"ל נמל אשדוד, איציק בלומנטל על פרישתו מהתפקיד, הוקמה השבוע ועדת איתור על ידי הדירקטוריון לתפקיד מנכ"ל לנמל. בראשות הוועדה תעמוד אורנה בכור הוזמן יו"ר הדירקטוריון ויהיו בה חברים נאווה זקן המשמשת יוט"ר ועדת ביקורת ומאלק עמרור, שניהם חברי דירקטוריון הנמל, וכן נציג של החברות הממשלתיות שישמש כמשקיף.

המנכ"ל הפורש בלומנטל עתיד לסיים תפקידו בהתאם לסיכום שלו עם הדירקטוריון בתחילת חודש יוני השנה. על מנת לא להותיר את הנמל ללא מנכ"ל פנתה הנהלת הנמל לסמנכ"לים של החברה כדי שיגישו מועמדות לתפקיד ממלא מקום זמני עד למינויו של מנכ"ל קבוע, שייבחר כאמור על ידי ועדת האיתור שהוקמה בשבוע הבא יפורסם המכרז.

 

בלומנטל תמונה

בלומנטל. פורש ביוני

יצויין כי התהליך אמור להיות מהיר , שכן , הנמל אמור להיערך לתחרות מול הנמל החדש הנבנה מצפון לו. בלומנטל מסיים את תפקידו על רקע מחלוקת קשה שהייתה לו עם היו"ר אורנה הוזמן והדירקטוריון שטען כי בלומנטל לא הכין היטב את הנמל לתחרות הצפויה. בלומנטל אגב מכחיש את הטענות וטען כי חיזק וניהל את הנמל ביד רמה.

כך או כך הנמל לא יכול להישאר הרבה זמן ללא מנכ"ל ולכן ועדת האיתור תיאלץ לעבוד בסד זמנים צפוף על מנת להשלים את המשימה של מינוי מנכ"ל חדש כדי להתמודד עם האתגריים הצפויים לו והם לא פשוטים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן