הפקחים הגיעו לתת דו״ח ושיפצו את כל הבית

במקום דו"ח- שיפוץ כללי בביתו של הקשיש. התוצאה: פקחי עיריית אשדוד שיפצו את ביתו בהתנדבות

צילום: עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פקחי עיריית אשדוד שניר נידם, אבי פלדמן אבישי סבח, עידן ששונקר שיפצו היום (חמישי) גם ברגעים אלה את ביתו של קשיש כבן 80 ברוע יג' שחיי לבדו בבית. הכל התחיל בפקח אבי פלדמן שהגיע לתת התראה/דו״ח לדייר והסתיים בשיפוץ דירתו ע"י פקחים של עיריית אשדוד.

תלונה שהגיע למינהלת הרובע על דייר אוגר בקבוקים ויוצר מפגע תברואתי. הפקח פלדמן שהגיע למקום (לפני מספר חודשים)ראה שמדובר במקרה שאמור להיות מטופל עי"י הרווחה ולא עי אכיפה. המקרה דווח ממינהלת הרובע לרווחה ביג' .הדייר לא שיתף פעולה עם הרווחה ולאחר תקופה מסויימת פתח את ביתו והסכים לקבל עזרה וזאת לאחר שהעובדת הסוציאלית ממנהל לשירותים חברתיים שוחחה עם הדייר מספר פעמים , ולבסוף הצליחה לשכנע אותו. היום פקחי העירייה לביתו והחלו לבצע תיקונים וצביעה של הבית.

8daf8a17 9f1a 4bf6 9410 02364ec92672

c51c0f33 53db 4abd bc1d 29d304c75079

מיקי בן עזרי ראש מנהלת רובע י'-י"ג: העובדת הסוציאלית פנתה אלי אם ניתן לעזור בשיפוץ לאחר סיור בבית הבנתי שנדרשת עבודה מקצועית (ולא ע"י תלמידים) שניר פקח של הרובע עם ידיים מקצועיות נרתם ולקח עליו את המשימה וגייס פקחים נוספים למשימה. הפקחים שעבדו מציינים שהם שמחו לראות את האור החדש בביתו של הקשיש , הפסח הזה יהיה שונה מהלכים אחרים, הוא יהיה הרבה יותר מואר ונקי . כמו כן נדאג לו גם למזון שיהיה לו בחג. בן עזרי ביקשה להודות לפקחים על העבודה ולקובי טל על אספקת האמצעים והלוגיסטיקה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן