הרמת כוסית בנמל אשדוד: "נשים את המחלוקות בצד וננצח בתחרות"

חברת נמל אשדוד ערכה היום (שני) הרמת כוסית המסורתי לקראת חג הפסח בהשתתפות לקוחות החברה ועובדיה. בין המברכים: אורנה הוזמן בכור יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל מנכ"ל הנמל, יורם זבה- נשיא לשכת הספנות, הרב שייינין רב העיר אשדוד.

צילום: פבל מוצניק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור הודתה לעובדים על המאמץ שהושקע, אך הדגישה כי נכונים לעובדים ולהנהלה עוד אתגרים רבים. "בחודשים האחרונים ידעה החברה עליות ומורדות", אמרה הוזמן בכור והוסיפה כי "התחרות בעוד כשנתיים תהיה על השירות ללקוחות". הוזמן בכור פנתה אל העובדים וקראה לשים את המחלוקות בצד ולהיערך כגוף אחד – הנהלה ועובדים לקראת התחרות בנמלים בשנים הקרובות. כמו כן ציינה את הצורך לסיים את המו"מ על הסכמי הרפורמה ולגשת לאיתור משקיע אסטרטגי שיוביל להמשך שגשוג ופיתוחו שלהנמל. "אני אומרת את זה שוב ושוב כי אני מאמינה בכך – אנחנו ניתן פייט אמיתי וננצח".

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל פנה אל העובדים הרבים שהשתתפו באירוע החגיגי וציין כי הם יכולים להביט קדימה בסיפוק ובגאווה על הישגי הנמל בשנים האחרונות. "בניית מסוע גרעינים, הצטיידות בגוררת שלישית, מנוף השביעי שאמור להגיע בתחילת מאי והתחלת שדרוג רציף 21 בקרוב -הם רק דוגמה להיערכות הנמל לאתגרי העתיד ולעידן התחרות בנמלים", אמר בלומנטל והוסיף. "הוכחנו שאנו יודעים לתת תפוקות עבודה גבוהות שהניבו לנמל רווחים, אך אלה הם דברים שצריך לשמר ולשפר. מה שנעשה עכשיו יבטיח את העתיד". בלומנטל ניצל את ההתכנסות של כלל העובדים והמנהלים והודיע לראשונה באופן פומבי על סיום תפקידו כמנכ"ל. "אני רוצה להודות לחברי ההנהלה, לעובדים ולדירקטוריון, שלוש הצלעות המבטיחות את פעילותו והצלחתו הנמל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן