'נוקאאוט' מרמלה במשחק הראשון

מכבי 'בן' בנות אשדוד חטפה תבוסה ביתית קשה של 77-56 בפתיחת סדרת גמר ה'פלייאוף', מול אליצור נווה דוד רמלה. בשבוע שעבר סגרה אשדוד את הסדרה מול רמת חן ב'סוויפ' חלק, לאחר שניצחה 87-76 באולם ה'קריה'. ביום חמישי: הקבוצה תצא לרמלה, למשחק השני בקרב על האליפות. כץ:

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת 'אתנה' לכדורסל נשים הגיעה לשלבי ההכרעה ובימים אלה מתקיימת סדרת הגמר המסקרנת בין האלופה, מכבי בנות אשדוד לבין מחזיקת הגביע הטרייה, נווה דוד רמלה, כאשר המנצחת, תזכה באליפות המדינה לשנת 2018-2019. הסדרה נפתחה ב'נוק-אאוט' מהדהד של רמלה, כאשר הביסה את החניכות של גלעד כץ ועלתה ליתרון של 1-0 בסדרה.

חצי גמר, משחק מספר 3, אשדוד-רמת חן

עוד לפני הגמר, אשדוד רצתה לסגור את הסיפור, מול מכבי רמת חן במשחק ביתי שנערך ביום חמישי שעבר. אשדוד נעזרה ביום יוצא מהכלל של דניאל אדאמס, שצלפה 36 נקודות והוליכה את הקבוצה לניצחון. אדאמס ובארון שלטו בעניינים ברבע הראשון ובסיומו, הוליכה אשדוד 21-16. אנט סנואו העלתה ל-8 הפרש עם שלשה בפתיחת הרבע השני. 'צ'אקה נוספת של אלישייה בארון העלתה את המקומיות ליתרון דו ספרתי וסל של צ'לסי הפוקינס על הבאזר, חתם את תוצאת המחצית: 50-36.

ברבע השלישי שי דורון וירדן גוט הנהדרות צברו נקודות מבחוץ ולאחר שלושים דקות, המארחת הוליכה 64-54. ברבע האחרון נפתח עם עוד שלשה של אנט סנואו ואחריה, אחת נוספת של בארון. רמת חן לא ויתרה ועם יכולת טובה של נעמה שפיר קיזזה לחד ספרתי והלחיצה קצת את היריבה. אך שלשה של אדאמס סגרה את הסיפור ובסיום אשדוד מנצחת 87-76 ומדיחה את רמת חן עם 3-0 קליל בסדרת חצי גמר ה'פלייאוף'.

קלעו לאשדוד: אדאמס- 36, הופקינס- 14, דורון- 13, בארון- 12, סנואו- 8, גוט- 4.

בנות אשדוד-נווה דוד רמלה, גמר ה'פלייאוף', משחק מס' 1

ביום שני השבוע, בשעת אחר צהריים אירחה מכבי בנות אשדוד את רמלה. אם שלושת הרבעים הראשונים, היו צמודים, ברבע המכריע, ברחה אליצור נווה דוד רמלה וסגרה את הסיפור. אשדוד סבלה מסגל קצר, כאשר בנוסף לפציעתה של ויקטוריה ויואנס מהמשחק הקודם, נפצעה גם אליסה בארון בפתיחת המחצית השנייה. לקראת המשחקים הקרובים בסדרה, גלעד כץ יצטרך למצוא פתרונות, כיצד למלא את החלל שנוצר.

ברבע הראשון רמלה ומאמנה אלי רבי, הראו את כוונותיהן כשהשאירו את אשדוד על שתי נק' במשך ארבע הדקות הראשונות. גלעד כץ הזעיק פסק זמן, ממנו חזרה אשדוד טובה יותר וחזרה למשחק עם שלשות של בארון ואדאמס. אלכס כהן מרמלה צלפה שלשה והחזירה את היתרון לרמלה. סל של בארון בשניות הסיום של הרבע, קבע שוויון 17-17.

ברבע השני שירן צעירי מרמלה, קלעה שתי שלשות רצופות ולאחריה, צלפה שלשה דניאל דיאמנט ורמלה טסה לריצת 11-2. גם טיפני מיצ'ל מרמלה נכנסה למשחק והאורחת כבר הוליכה ב-15 הפרש. סל ואסיסט של הופקינס הורידו את אשדוד בפיגור 30-40 להפסקה.

את הרבע השלישי אשדוד פתחה בצורה טובה, כאשר שי דורון קלעה חמש נק' רצופות והובילה ריצת 12-2. רמלה לא התרגשה ושלשה של ג'יימי גארד הורידה אותה ביתרון 49-48 לקראת הרבע האחרון. ברבע הרביעי נגמר לאשדוד האויר. רמלה טסה ל-10-0 קליל ועלתה לדו ספרתי עם יכולת נהדרת של הייטאוור, שהייתה קרובה ל'טריפל דאבל' ועשתה הכל על המגרש. ההפרש תפח כבר ל-20 ובסיום: 77-56 מהדהד לרמלה שעולה ל-1-0 בסדרה.

מאמן בנות אשדוד, גלעד כץ אמר בסיום: "רמלה היו מצויינים. אנחנו קצרים. קורים לנו דברים הזויים. הייתה לנו סוג של התרוממות רוח, אבל זה לא החזיק הרבה זמן. צריך להמציא משהו, יש לנו יומיים להמשיך להאמין. לא אבדה תקוותנו. זו קבוצה חדשה. מקווה שבארון תשחק ביום חמישי. ננסה למצוא את הפתרונות הנכונים. חושב שכל קבוצה אחרת הייתה מתפרקת. יש פה משהו יוצא דופן. דניאל וצ'לסי לא רצו לצאת בסוף המשחק, כשחשבתי על המשחק הבא. הייתי צריך לשכנע את שי דורון לצאת. זה לא מובן מאליו."

קלעו לאשדוד: אדאמס- 23, דורון- 11, הופקינס 8 (10 ריב' ו-10 אס'), ירדן גוט- 6, אליסיה בארון- 5, אנט סנואו- 3.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן