נפלו לאילת

מכבי אשדוד/באר טוביה הובסה בביתה להפועל אילת בתוצאה 92-74 במסגרת המחזור ה-24 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. נמרוד לוי וליס שושי בלטו באשדוד, שחסרה את פול סטול. במחזור הבא: אשדוד יוצאת לבאר שבע

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד הפסידו באולם ה'קריה' ביום שני השבוע, לקבוצת הצמרת, הפועל אילת ומאמנה המנוסה, שרון דרוקר, לעיני 550 צופים. פעם שלישית העונה שאילת גוברת על אשדוד, שהתייצבה למשחק, ללא פול סטול שקיבל השעייה עקב ההרחקה שלו מול הפועל ירושלים בשבוע שעבר, ולמעשה, לא היוותה יריב ראוי. בהיעדר סטול ועם שחרורו של תום מעיין למכבי חיפה מהליגה הלאומית, נותרה הקבוצה ללא רכז טבעי בסגל.

ספנסר ווייס ניסה למלא את החלל שנוצר בעמדת הרכז, כשפתח בחמישייה ולא כל כך הצליח בכך. אליו הצטרפו נמרוד לוי, ג'וש קארטר, שושי וטולפסן. ברבע הראשון אשדוד פתחה חזק ועם נקודות של לוי וקארטר, עלתה ליתרון 7-2 מפתיע. טוקוטו ובראיינט מאילת נכנסו למשחק ובמהלכים וירטואוזיים החזירו את ה'אילתים' למשחק. טולפסן החזיר נקודות, אבל בריימו מאילת עלה חם מהספסל והעלה את קבוצתו ליתרון 24-18 בסיום הרבע.

ברבע השני אילת המשיכה ללהוט ובריימו כבר הגיע ל-15 נקודות ללא החטאה מהשדה ואילת פתחה פער דו ספרתי. סל של פמברטון החזיר את הצבע לפניו של המאמן בראד גרינברג שהיה עצבני. שושי וקארטר הוסיפו נקודות משלהם ולמחצית קיזזה אשדוד את התוצאה ל- 46-41 לאילת.

ברבע השלישי אילת המשיכה להיות דומיננטית ויכולת טובה של אבי בן שימול החזירה אותה ליתרון דו ספרתי. גם שולדבראנד, אקס מכבי אשדוד, צלף נקודות ובחלוף 30 דקות, הובילה אילת 68-57. בתחילת הרבע האחרון סל של פליישר הוריד שוב לחד ספרתי, אך בראיינט, בן שימול ובריימו הוליכו את אילת שוב ליתרון מבטיח. גרינברג שוב התעצבן, ספג טכנית ורפי מנקו קבע מהקו 19 נק' הפרש לאילת. הדקות האחרונות היו לפרוטוקול ובסיום: 92-74 לאילת.

החניכים של גרינברג ממשיכים להתרחק מהשמינייה הראשונה, ולמזלם, חולשתן של נהריה ובני הרצליה, מצילה את אשדוד ממאבקים נגד הירידה. במחזור הבא תצא מכבי אשדוד לאולם ה'קונכיה' בבאר שבע.

גרינברג אמר בסיום: "הישארות בליגה או להגיע לפלייאוף. פשוט לא מספיק שנדבר על זה. צריך שנרצה את זה ונשחק כדורסל יותר טוב וזה לא קורה כרגע".

קלעו לאשדוד: טולפסן וקארטר- 19 (כ"א), שושי- 15, לוי- 14, עמית עבו- 5, פמברטון- 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן