ספיר מסיקה: ״לא נעלמתי. הכל בסדר״

ספיר מסיקה, ספיר (24) ,ילידת העיר אשדוד, החלה את דרכה המוזיקלית ב״כוכב נולד״ ונכנסה לנבחרת משם המשיכה ושירתה כחיילת בלהקת פיקוד דרום, בשנת 2017 שחררה הסינגל ראשון, "חולה על מזרחית" ומאז לקחה את הזמן. השבוע, שנתיים אחרי, היא חוזרת בשיר חדש, "הכל בסדר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״לא נעלמתי אף פעם, אומנם לא הוצאתי תקופה ממושכת חומרים מקוריים שלי לרדיו, אבל תמיד הופעתי ועבדתי, בקיץ האחרון הופעתי מול קהל של 25 אלף איש, מופע החימום של עומר אדם, במקביל לוויתי את איתי לוי ומושיק עפיה בהופעות, אני תמיד בעשייה, כך פותחת את הריאיון הזמרת ספיר מסיקה בת ה-24 מאשדוד, לשאלה שלנו להיכן היא נעלמה.

כזכור, מסיקה החלה את דרכה המוזיקלית כשהשתתפה בתוכנית ״כוכב נולד״ ונכנסה לנבחרת, אך לא קטפה את המקום הראשון.

למה באמת לקח לך הרבה זמן בין השיר הקודם לשיר החדש?

שהוצאתי את "חולה על מזרחית", הייתי חתומה במשרד הפקות במשך הזמן דרכנו נפרדו והבנתי שאם אני רוצה לתפוס מקום ברשימת הפלייליסט, אני צריכה לביא משהו אחר, שלא קיים ולא מזכיר אף אחת אחרת ויצאתי למסע חיפושים, הלכתי לכותבים, הקלטתי המון שירים עד שהגעתי למעבד והמפיק המוסיקלי ערן קאשי ובום זה קרה גם מצאתי קו מוסיקלי וגם ניהול חדש של אריק לוי הפקות.

ספרי קצת על השיר החדש, "הכל בסדר"

הכל בסדר', הגיע אליי בדיוק בטיימינג הנכוו , בימים שכל המדיה מדברת על העצמה וכוח נשי, היה לי ברור שכאישה חזקה אני חייבת להקליט אותו. ההברקה האדירה של ערן קאשי, להוסיף לשיר נגיעות מעולם הרוק, רק העצים את השיר והוסיף המון כוח לטקסט, אין לי ספק שהשיר יהפוך להמנון העצמה נשי.

מה השאיפות שלך?

וואו זאת שאלה שמתחלקת ל-2 ,במוסיקה אני שואפת להמשיך להופיע ,לשמח ולגעת בכל אדם ואדם שאוהב מוזיקה, לעבור מהבמה הגדולה ביותר ועד הכי אינטימית, שהשירים יושמעו ברדיו האזורי והארצי לחיות בלופ של תווים צלילים. באישי אני שואפת להקים משפחה גדולה, שמחה ומאושרת.

אפרופו משפחה, מה עמדתך בעניין הורות לזוגות חד מיניים?

אני חושבת שלכל אדם מגיעה הזכות להיות הורה, ולא חושבת שזה הגיוני שבשנת 2019 יהיה מי שיליט מי טוב וראוי להיות הורה.

מה עם זוגיות?

יש לי זוגיות מפרגנת ותומכת אבל את היתר אני אשמור לי ולו.

יש זמר\ זמרת שאת רוצה להקליט איתם דואט?

״הייתי רוצה להקליט שיר עם עדן חסון, מוכשר עם גוון קול מיוחד.

אם רוצים לראות אותך מופיע איפה אפשר?

בשישי הקרוב, כאן בעיר המהממת שלנו אשדוד, בקבלת שבת ב״ניקוס״ .

על המילים והלחן אחראיים, ערן קאשי ובן יהודאי שכתבו המון להיטים ("תגיד לי זה טאם"- עדן בן זקן, "לא מדברים אהבה" –ליאור נרקיס ו"לא אכפת לי" – נועה קירל) .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן