כנס ראשון למרפאות ומרפאים בעיסוק

השבוע התקיים כנס ראשון למרפאות בעיסוק במטרה להעמיק את הידע התאורטי בכלי ההערכה של יכולת המשחק והמשחקיות הקיימים לרשות המרפאים בעיסוק, להכיר את סוגי המשחק הקייימים ולהחשף לעובדה הטיפולית המתקיימת במסגרות החינוכיות ולבסוף לתת טעימה חוויתית של הכנת משחק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתי"א אשדוד, בשיתוף המחלקה לחינוך מיוחד בעיריית אשדוד, קיימו כנס ראשון מסוגו בישראל עבור מרפאות ומרפאים בעיסוק. במתי"א מקווים שכנסים דומים יתקיימו גם בערים אחרות בארץ, משום חשיבותו של המשחק בעיצוב דמותו של הילד והחשיבות בפיתוח היכולות בקרב אנשי המקצוע.

משחק ומשחקיות מהווים מרכיב מרכזי בהתפתחותו התקינה של הילד. זה העיסוק המרכזי שלו בשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. המשחק מקדם את ההשתתפות של הילד ומוביל אותו לתפקוד מיטבי בתוך ההקשרים בו הוא מתפקד. זה גם היה הנושא לכנס ראשון מסוגו שהתקיים באשדוד.

IMG 20190402 WA0196

IMG 20190402 WA0195

ענת רייך, מרפאה בעיסוק במתי"א אשדוד ורפרנטית מקצועות הבריאות במשרד הבריאות, נשאה הרצאה בנושא המשחק והמשחקיות. ענת מרצה בקריה האקדמית אונו ונחשבת למומחית בתחומה. אחריה עלו שלוש נשים מצוות הריפוי של מתי"א אשדוד ונשאו הרצאות תכליתיות בסגנון TED. אורית לייבוביץ, מרפאה מקצועית ומדריכה במשרד הבריאות, דיברה על משחק בתוכנת לייב כהכנה לחיים. אורטל לביא, מרפאה מקצועית, דיברה על קבוצת חצר בגני תקשורת. לילך עירד, רכזת ריפוי בעיסוק מתי"א אשדוד, דיברה על שילוב ipad ככלי משחק בריפוי בעיסוק. לבסוף התכנסו כולם לסדנה להכנת משחקים.

מתי"א אשדוד יחד עם המחלקה לחינוך מיוחד בעיריית אשדוד, מכירה בחשיבות עבודת המרפאים בעיסוק במסגרות החינוכיות, ולכן שמה לעצמה למטרה להמשיך ולחתור ללא לאות לפיתוח המקצועי של המרפאים בעיסוק. למתי"א יש מסורת רבת שנים של ימי עיון והם מקווים כי גם כנס זה יצטרף אל הפרויקטים והיוזמות שמתי"א מקיימת, ויסחוף אחריו את המחוז כולו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן