תושב אשדוד בלב הסערה הפוליטית

לפי תחקיר ידיעות אחרונות והעיתון ניו יורק טיימס, חדאד היה חלק ממרכזי רשת של צייצנים בטוויטר שקידמו את נתניהו ומפלגתו. בשיחה עם חוקר פרטי הודה חדאד שהוא פעיל פוליטי סמוי. הנהלת טוויטר חסמה את חשבונותיו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שמו של תושב אשדוד, יצחק חדאד, עלה לכותרות בעקבות תחקיר של ידיעות אחרונות וניו יורק טיימס על ריכוז רשת משתמשים בטוויטר שמטרתה להפיץ מסרים בעד נתניהו והליכוד.

רשימת החשבונות המלאה הועברה אתמול על-ידי מספר גורמים להנהלת טוויטר, לאחר בדיקה טכנולוגית וידנית שנעשתה לחשבונות. חשבונו של חדאד נחסם אתמול כבר בשעות הבוקר, ולמרות שפתח משתמש נוסף – הוא נחסם בשנית. לצורך הסתרת זהותו, השתמש חדאד בתמונה של דוגמן יווני וכינה את עצמו משה.

hetzi

בשיחה עם חוקר פרטי הודה חדאד שהוא מרכז את הפעילות ואמר כי הוא "פעיל סמוי". בנוסף כשנשאל אם פעילותו ממומנת – ענה בחיוב. חדאד הודה גם כי הוא מחובר ל"אנשים בכירים מאוד" בליכוד, וגם דוברו של נתניהו עצמו אישר שהוא מכיר אותו. מאוחר יותר ציין כי היכרותם היא דרך הפייסבוק וכי מעולם לא נפגשו. 

על הסכומים המושקעים בהפעלת הרשת אמר חדאד: "אני לא רוצה להגיד עשרות מיליונים, אבל משקיעים פה המון כסף".

בתחקיר עלה כי חדאד עוקב אחרי ערוץ יוטיוב שמגייס עובדים למערכת הבחירות תמורת תשלום גבוה. בחלק מהמקרים נכתב במודעות כי התשלום מוצע במזומן, מה שמעלה את האפשרות כי הוא שותף בגיוס והפעלה של מגיבים בתשלום ברשתות החברתיות. העבודה שמוצעת בערוץ היוטיוב היא "להגיב בפייסבוק ובאינטרנט מסרים פוליטיים".

אתמול התראיין חדאד לאחת מתחנות הרדיו ואמר כי הוא אינו קשור לליכוד ולא תומך במפלגה, אך כאמור לרשת החברתית זה לא הספיק והיא החליטה לחסום את חשבונותיו.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן