ארבע לפני ההסלמה

ניצחון יפה למכבי עירוני אשדוד ב'סינטטי', בתוצאה 0-4, נגד בית"ר פסגת זאב. אזברגה כבש צמד במחצית השנייה, עובדיה ונדב עמר הוסיפו. בעקבות המצב הביטחוני המשחק נגד מעלה אדומים נדחה לשישי הקרוב (15:30) והקרב הלוהט מול עירוני שדרות יתקיים ביום שלישי הקרוב

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד אירחה באיצטדיון הסינטטי לעיני 500 צופים, ביום שישי שעבר את נועלת טבלת ליגה ב', דרום ב', בית"ר גבעת זאב, במסגרת המחזור ה-27. האורחת, מנפלאות ליגה ב', הגיעה עם 11 שחקני סגל בלבד וספסל מחליפים ריק לחלוטין ואי לכך, יחסי הכוחות היו ברורים מין הפתיחה. בדקה ה-14 גיא עובדיה חיפש ברחבה את תומר ברוך, שפתח בהרכב ופספס את הכדור בסנטימטרים. יש לציין כי במחצית הראשונה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ורק בדקה ה-43 הסכר נפרץ. סיבוב נהדר של גיא עובדיה ברחבה, וסיומת נפלאה ברגל שמאל, קבעו 1-0 לעירוני על סף ההפסקה.

במחצית השנייה לאורחת כמעט ולא נותרו כוחות והכל הלך קל יותר לעירוני אשדוד. בדקה ה-58 גיא עובדיה שוב היה פעיל, כאשר הגביה מימין לעבר אזברגה, שנגח החוצה. דקה אחר כך, האורחת כמעט הפתיעה, כאשר בעיטה מסוכנת של אליהו מוגהז, חלוץ גבעת זאב, סחטה הדיפה מרשימה מגל אנגלשטיין, שוער אשדוד שמתח את איבריו לראשונה בהתמודדות ולמעשה גם, בפעם האחרונה. בדקה ה-65 ישראל דמקה החמיץ אולי את החמצת העונה, מול שער חשוף לאחר עוד מסירה של גיא עובדיה. בדקה ה-70 מהלך גדול של המגן הימני נדב עמר, שפרץ מימין, נכנס לרחבה וברגל שמאל בעט פנימה וקבע 2-0 מרגיע לעירוני. שער שני בשני משחקים למגן, שמצוי בכושר מצוין.

בדקה ה-79 מהלך יפה של אשדוד הניב את השלישי. תומר בן חיים מסר ימינה לעובדיה, שהגביה מדויק לאזרברגה, שהפעם נגח אל הרשת. 3-0 קל לעירוני. בדקה ה-90 איפרגן הצעיר, שפתח כמגן שמאלי, פרץ נהדר משמאל והגביה לאזברגה שקבע 4-0 מין האויר והשלים צמד, שהעלה את מאזנו ל-22 שערים העונה.

מחווה יפה בסיום עשו אוהדי מכבי עירוני אשדוד מחווה יפה לקבוצת בית"ר גבעת זאב. אוהדי 'עירוניה' עודדו בסיום את שחקני הקבוצה היריבה על המשחק הספורטיבי ועל עצם הופעתם, שכן היו דיבורים במהלך השבוע על ביטול המשחק מחשש לחוסר יכולתה של גבעת זאב לגבש 11 שחקנים שיגיעו.

השבוע היה אמור להיערך משחק בין בית"ר עירוני מעלה אדומים לעירוני אשדוד. בשל המצב ההסלמה במצב הביטחוני בדרום, החליטו בהתאחדות לדחות את משחקי שלוש המובילות, שדרות, קרית מלאכי ואשדוד ליום שישי הקרוב. המשמעות היא שמשחק העונה בין עירוני לשדרות, ידחה אף הוא וישוחק ביום שלישי הקרוב באיצטדיון הסינטטי בעיר בשעה 16:30.

הסטטוס קוו בצמרת אמור להישאר גם אחרי משחקי יום שישי וכל אוהדי ליגה ב', דרום ב', ממתינים למשחק העונה ולדו קרב המסקרן בין המאמנים עופר טלקר ושי מאור, שנדחה כאמור, בארבעה ימים. לפני כן, בשישי הקרוב, לעירוני אסור למעוד במעלה אדומים. הקבוצה תצטרך להסתדר ללא עידן חג'ג' וברוך דגו שסיימו ככל הנראה את העונה, עקב פציעות. אך עם הקהל שלה והאווירה הנהדרת שקיימת בקבוצה, הכול אפשרי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן