נקודת רתיחה בליגה ג' מרכז

בסוף השבוע התקיימו משחקי המחזור ה-28 בליגה ג' מרכז. בני אשדוד הביסו 5-0 את מ.ס ראשל"צ ונצמדו לקרית עקרון במקום השלישי. בית"ר אשדוד חזרה עם 0-0 ממבשרת ציון ואשדוד סיטי חטפה 2-5 ברמלה

אופיר מיכאלי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגה ג' מרכז נכנסת לנקודת הרתיחה שלה. שני מחזורים לסיום העונה ולהפועל בני אשדוד ולמאמנה, ניר אבגי, יש סיכוי ממשי להעפיל ל'פלייאוף' העלייה לליגה ב'. במוצ"ש האחרון החניכים של המאמן המוערך, ניר אבגי, אירחו את מ.ס ראשון לציון וניצחו בצורה משכנעת 5-0. את השערים לבני אשדוד כבשו אופיר מיכאלי (25 ו-49), אבשלום ביטון (46), משה ביאדגלין (63) וחי שמואלוב (73). יש לציין כי בצמד שכבש, אופיר מיכאלי בן ה-17וחצי, העלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה העונה.

הניצחון גרם לשוויון נקודות בין מכבי קרית עקרון לבני אשדוד, כאשר שתיהן נלחמות על המקום השלישי. משחק המפתח מבחינת בני אשדוד יתקיים בשישי הקרוב, בפארק עופר ברמלה, מול מ.ס רמלה, שם אסור לאשדוד למעוד. בשבוע הבא, במחזור האחרון תארח בני אשדוד את מ.כ צעירי לוד, ותקווה להבטיח את מקומה ב'פלייאוף' לאחר המשחק הזה.

בית"ר אשדוד הנמצאת במקום החמישי, התארחה במבשרת ציון ביום שישי האחרון וחילצה נקודה מול הפועל המקומית. האירוע היחידי שנזכור מהמשחק הזה הוא הרחקתו של מתן אשור, לאחר שספג בזה אחר זה, שני כרטיסים צהובים בדקה ה-81, מהשופט יונתן שויצר.

אשדוד סיטי התארחה ברמלה מול הפועל המקומית וספגה תבוסה. ה'סיטי' החזיקו מעמד במחצית הראשונה ואף הצליחו להבקיע שני שערי שוויון זמניים על ידי שמעון בן לולו ושלמה אקלו בדקות 10 ו-22. רמלה לא התרשמה וסיימה את המשחק עם חמישייה לרשתה של אשדוד סיטי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן