בנות אשדוד בדרך ל'סוויפ'

פתיחה מצוינת למכבי 'בן' בנות אשדוד למשחקי חצי הגמר ה'פלייאוף'. שני נצחונות רצופים על מכבי רמת חן היקנו יתרון 2-0 מבטיח בסידרה לאלופה, שתנסה לסגור עניין ב'סוויפ' בחמישי הקרוב באולם ה'קריה' (19:00). גלעד כץ: "לבנות יש אופי״

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי בנות אשדוד מסתערת על אליפות חמישית ברציפות. הקבוצה של גלעד כץ נראית בכושר נהדר, והיא מסתמנת כ'פייבוריטית' ברורה לקחת את התואר הנכסף. המאמן כץ נהנה משתי השחקניות הכי דומיננטיות בליגה, שמצויות בכושר נפלא ומספקות שורות סטטיסטיות נהדרות מדי שבוע. דניאל אדאמס קולעת 23.1 למשחק והיא הוכתרה ל'מלכת הסלים' של ליגת 'ווינר' בכדורסל נשים. גם מלכת האסיסטים של הליגה, משחקת עבור אשדוד וקוראים לה צ'לסי הופקינס עם 8.3 אסיסטים למשחק. וכשיש בקבוצה את הקולעת הטובה ביותר ואת המוסרת הטובה ביותר, אין זה פלא שהיא בכושר כל כך טוב וצפויה לגרוף צלחת אליפות נוספת.

מכבי בנות אשדוד- מכבי רמת חן, משחק מספר 1

ניצחון קשה לחניכות של גלעד כץ בפתיחת סדרת חצי הגמר, שיצאה לדרך ביום חמישי, בשבוע שעבר באולם ה'קריה' בעיר. שחקנית רמת חן, אלכס הארדן פספסה הזדמנות לכפות הארכה, בהתקפה האחרונה במשחק במצב של 75-73, שנשמר עד לסיום.

הרבע הראשון היה צמוד לכל אורכו והתאפיין בהגנות חזקות שהבהירו לקהל- ה'פלייאוף הגיע'. שחקנית רמת חן אדוט בולאג'וק קלעה 6 נקודות ברבע ומולה, דניאל אדאמס הובילה את אשדוד. לאחר 10 דקות שוויון 13-13 מותח באולם ה'קריה'. ברבע השני הופקינס ואדאמס קלעו וקבעו יתרון קל לאשדוד. רמת חן הגיבה בריצת 10-0 שהפכה את המשחק. רמת חן עלתה ליתרון דו ספרתי, אבל הופקינס התעוררה בזמן ו-5 נקודות רצופות שלה החזירות את המארחת למשחק. במחצית רמת חן הוליכה 50-42.

הרבע השלישי נפתח עם סל של שי דורון ולאחר מכן שלשה של אליסיה בארון עזרו לאלופה להתקרב. גם ויקטוריה ויואנס נכנסה למשחק וסל ועבירה שלה, העביר את המומנטום לאשדוד. בסיום הרבע השלישי רמת חן הובילה 57-55. ברבע האחרון אשדוד רצתה יותר. בדקות האחרונות דניאל אדאמס, כהרגלה, השתלטה על המשחק והעלתה את אשדוד ל-70-63, שלוש דקות לסיום. רמת חן הצליחה לצמק, אך פספסה כאמור, הזדמנות לנצח או לכפות הארכה במהלך האחרון במשחק.

גלעד כץ אמר בסיום: "המשחק הראשון הוא קריטי. זה נהדר עבורינו. היינו לא טובים. כשאני מסתכל על התוצאה, עמדנו ביעדים שלנו מבחינה הגנתית. התקפית יכולנו לעשות יותר. שרדנו הרבה משברים במהלך המשחק, אבל לבנות יש אופי. לקחנו את הניצחון הראשון. קשה לאמן בלחץ כזה אבל זה כיף לי משחק כזה, מזה אני נהנה. היינו מאוד אגרסיביים במחצית השנייה ואני חושב שניצחנו בצדק. רמת חן קבוצה מעולה והם חזרו בגלל האופי שלהן."

קלעו לאשדוד: אדאמס- 19, ויואנס- 16, הופקינס- 13, בארון- 12, גוט ודורון- 7 (כ"א), אנט סנואו- 1.

6808967957

משחק מספר 2

ביום שני השבוע בנות אשדוד יצאו למשחק השני בסידרה, באולם 'זיסמן' ברמת גן מול רמת חן, שהחזיקה מעמד רבע אחד בלבד מול ה'מכונה' של גלעד כץ. פתיחה טובה של אדאמס והופקינס נעצרה על ידי יכולת טובה של נעמה שפיר ואחרי 10 דקות המארחת הוליכה 16-15. אל הרבע השני יצאה בנות אשדוד כמו מלוע של תותח. 16 נקודות של אדאמס ו-7 של שי דורון עד למחצית היקנו יתרון מבטיח של 44-29 לאשדוד עם הירידה להפסקה. פציעה של ויקטוריה ויויאנס לקראת המחצית העיבה על השמחה בצד האשדודי.

ברבע השלישי שי דורון ואדאמס המשיכו לצבור נקודות ולשלוט במשחק. היריבה לא הצליחה להתקרב ולקראת הרבע הרביעי אשדוד הוליכה 58-42. ברבע האחרון אליסיה בארון התחילה לקלוע מבחוץ, אדאמס המשיכה להוביל ושי דורון והופקינס להנהיג. ולמתכון הזה, לרמת חן לא הייתה תשובה. בסיום: 72-57 קליל לבנות אשדוד, שעולה ליתרון 2-0 בסדרה.

קלעו לאשדוד: אדאמס- 25 (13 ריבאונדים), שי דורון- 13, בארון- 12, הופקינס- 11, סנואו- 6, ויואנס- 5.

ביום חמישי הקרוב תארח מכבי בנות אשדוד את רמת חן למשחק השלישי ותנסה לסגור את הסידרה. באותו הזמן קבוצת נווה דוד רמלה, שמוליכה גם היא 2-0 בסידרת חצי הגמר השנייה, תנסה לסגור עניין ולקבוע 'דייט' לסידרת הגמר מול אשדוד, סידרה שכולם ציפו לה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן