לוי לא הספיק בבירה

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה בתוצאה 92-82 להפועל ירושלים באולם 'פיס ארנה', במסגרת המחזור ה-23 של ליגת 'ווינר' בכדורסל והתרחקה מה'פלייאוף׳. פול סטול שוב לא שלט בעצביו והורחק לאחר ויכוח עם השופט. נמרוד לוי בלט באשדוד עם 17 נ'ק ו-10 ריב'. ביום שני: הפועל אילת

צילום: דני מרון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג הפסידו בפעם השלישית העונה להפועל ירושלים, הפעם במשחק חוץ שנערך במוצאי שבת האחרון באולם 'פיס ארנה' לעיני 3200 צופים, בתוכם כמה עשרות אוהדים אשדודים, שהגיעו למשחק באמצעות אוטובוס מטעם הקבוצה.

אשדוד פתחה בחמישייה עם טולפסן, סטול, קארטר ווייס ולוי ועלתה ליתרון 8-3 בפתיחה, אחרי נקודות של לוי וטולפסן. 'פורוורד' ירושלים, אמארה סטודמאייר, שקיבל בשבוע שעבר תעודת זהות ישראלית, אחרי שעבר תהליך אזרחות, ערך את הופעת הבכורה שלו כ'ישראלי' וקלע נקודות אישיות ראשונות בסוף הרבע הראשון, שתוצאתו הייתה 18-15 לאורחת.

ברבע השני בר טימור ותמיר בלאט, שני ה'גארדים' המצוינים של ירושלים, הובילו ריצה, שהעלתה את המקומיים ליתרון דו ספרתי. תוצאת המחצית הייתה 48-37 לירושלים, שהידקה את הגנתה והוכיחה עליונות במשחק.

המחצית השנייה נפתחה בדקות טובות של אשדוד. סטול וטולפסן צימקו את הפער, אך הזרים של ירושלים, פלדין, בראון ואוואנס הציגו 'דומיננטיות' והחזירו את היתרון לדו ספרתי. אחרי 30 דקות, לוח התוצאות ב'ארנה פיס', הראה 72-59 למארחת. בתחילת הרבע האחרון פול סטול ביצע את העבירה החמישית שלו ולאחריה התווכח עם דודו רומנו, אחד משלושת שופטי המשחק, והורחק. רומנו סימן ואמר למזכירות: "קחו לו את כרטיס השחקן!". סטול ירד עצבני והורחק בפעם השלישית העונה וספג ביקורת ממאמנו בסיום. ירושלים ניצלה את ההרחקה ועלתה ל-17 הפרש. בנקודת הזמן הזו, אשדוד התאוששה והתחילה לצמצם את ההפרש בזכות נקודות של לוי וקארטר. בדקות הסיום אשדוד המשיכה לנסות למזער את ההפרש, אך ללא הצלחה. בדקות ההכרעה, כל סל של אשדוד, נענה בסל קל בצד השני ובסיום : 92-82 לירושלים שמנחילה למכבי אשדוד את הפסדה השני ברציפות.

קלעו לאשדוד: טולפסן- 28, שושי- 13, סטול- 10, קארטר- 7, פמברטון- 4, וייס- 3.

בראד גרינברג היה נראה מתוסכל בסיום ואמר: "היו לנו מספיק הזדמנויות לחזור, כי ירושלים התרשלה במשחקה. פשוט לא היינו שם לקחת את זה. אני קצת מאוכזב מאיך ששיחקנו, למרות שירושלים קבוצה טובה. לא הצלחנו להוריד ליותר מ-6 הפרש. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. מקווה שניראה יותר טוב". גרינברג התייחס גם לפול סטול: "הוא שחקן מאוד תחרותי, אבל הוא חייב לשלוט בעצמו. ההתנהגות שלו פוגעת בו ופוגעת בקבוצה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן