חצי גמר לראשונה בהיסטוריה

הפועל אשדוד ניצחה את מכבי קרית מוצקין פעמיים, הדיחה אותה בשלב רבע הגמר של 'פלייאוף' ליגת 'ווינר' בכדוריד. אשדוד מעפילה לחצי הגמר בפעם הראשונה בתולדותיה ותפגוש את הפועל ראשל"צ לסידרה של 'הטוב מ-5', שתצא לדרך ב-22 באפריל

צילום: אלי בן גוזי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד-מכבי קרית מוצקין, משחק מס' 1

ניצחון יפה להפועל אשדוד בפתיחת סדרת רבע גמר ה'פלייאוף', כאשר גברה על מכבי 'אבישי' קרית מוצקין 32-26 ביום שישי האחרון באולם מקיף ט' בעיר. החניכים של אולג בוטנקו חזרו לנצח אחרי חמישה הפסדים רצופים, הרבה בזכות גאבור לנגהאנס שהבריק, עם 9 שערים. גם השוער טומיסלאב סטוייקוביץ', שחזר מפציעה שהשביתה אותו לחודשיים, הציג יכולת נהדרת כאשר רשם 17 הצלות במשחק. הפועל הוליכה במחצית 17-12, כאשר גם ההגנה שלה ראויה למילה טובה. במחצית השנייה טל הרשקוביץ' נכנס לעניינים וכבש כמה שערים (6 בסך הכל במשחק) חשובים שהבטיחו את הניצחון לקבוצה הביתית ואת היתרון בסדרה. עוד כבשו להפועל אשדוד: שרון שלם- 4, דור קלדרון- 3, יותם טל- 3, אדיר כהן- 3, יוסי ביטרמן- 3, שי הרשקוביץ'- 1.

משחק מס' 2

החניכים של אולג בוטנקו יצאו למשחק חוץ בקרית מוצקין וצלחו את המשוכה בפעם השנייה ברציפות. אשדוד פתחה חזק והובילה במחצית 12-16, מה שהעניק לה ביטחון רב למחצית השנייה. גם במחצית השנייה אשדוד הראיתה עליונות על יריבתה, שעצם ההעפלה שלה למשחקי ה'פלייאוף', מהווה הישג בפני עצמו. בסיום: 32-28 לאשדוד, שמעפילה כאמור, לחצי הגמר של 'פלייאוף' ליגת 'ווינר' לראשונה בתולדותיה, לאחר ניצחון 2-0 בסידרת רבע הגמר.

הבקיעו לאשדוד: לנגהאנס- 9, טל הרשקוביץ'- 8, יוסי ביטרמן ושרון שלם- 4 (כל אחד), שי הרשקוביץ' ודור קלדרון- 2 (כ"א), אדיר כהן, יותם טל וטומיסלב סטוייקוביץ'- 1 (כל אחד).

החניכים של אולג בוטנקו יפגשו את הפועל ראשון לציון, אותה הדיחה כזכור, בשלב רבע גמר גביע המדינה לפני כחודשיים. הסידרה צפויה להיות צמודה ומעוררת עניין רב בקרב קהילת הכדוריד בארץ. מה גם שלראשונה בהיסטוריה, סדרות חצי הגמר של ליגת הכדוריד יהיו בפורמט של 'הטוב מ-5' משחקים. חצי הגמר המדובר יצא לדרך בתאריך ה-22 באפריל, בתום פגרת משחקי מוקדמות אליפות אירופה, בה נוטלת חלק נבחרת ישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן