פרשת השבוע בספורט

בפרשת השבוע מציינים את יום חנוכת המשכן, אשר מגיע בתום שבעת ימי המילואים, במהלכם לימד משה רבינו, הנביא הדגול, את הכוהנים על עבודת הקודש במשכן. עתה הגיע היום השמיני (על שמו נקראת הפרשה), בראש חודש ניסן, היום הראשון בו חונכים אהרון הכהן ובניו את המזבח, הנמצא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעירנו המחווירה לעומת סיפורי המקרא העצומים, נחנכה בשבת האחרונה ליגת העל לקריקט, במשחק בין האלופה ארבע שנים ברציפות, 'יאנג' אשדוד, לבין קריית גת. במשחק נכח מנכ"ל רשות הספורט העירונית, מר יורם אסרף אשר עובד בשיתוף פעולה עם נשיא מועדון 'יאנג' אשדוד, מר בנימין ששון למטרת קידום מבורך של הענף בעיר. קבוצת 'יאנג' אשדוד המנוהלת בסדר וארגון מופתי, הביסה את יריבתה במסגרת המחזור הראשון, בתוצאה המרשימה 237-24 ולא הותירה לה סיכוי. בשבת הקרובה בשעה 10:00 בבוקר, תפגוש אשדוד את לוד 'ריינג'רס', במגרש ה'ספורטק', הסמוך לאיצטדיון הסינטטי בעיר ותרצה להמשיך בדהירה לפסגה. כשם שבפרשת השבוע, המשכן נחנך בצורה מרשימה ומלהיבה, כך פתיחת העונה של אשדוד 'יאנג' בקריקט, המנוהלת ברמה גבוהה ובצניעות ומעניקה הרבה כבוד לעיר אשדוד.

עוד מסופר בפרשה על איסור מוחלט של ביצוע עבודות המשכן, במצב של גילופין. התורה כותבת בנוגע לכך: "יין ושכר אל תשת, אתה ובניך, אתה אתך בבואכם אל אוהל מועד" (ויקרא, פרק י', פסוק ט'). בהמשך נכתב כי כהן שיעבוד בשכרות, עונשו הוא מיתה. מרעיון זה נגזר איסור נוסף: אין ללמוד תורה ולפסוק הלכה תחת השפעת משקאות שיכר. סיבת האיסורים ברורה: בכדי לשמור על כבודה ועל טהרתה של עבודת ה' יתברך.

השבוע, להבדיל אלף אלפי הבדלות, בעקבות המצב הביטחוני שהסלים בדרום הארץ, החליטה ההתאחדות לכדורגל לדחות את שלושת המשחקים בהם מעורבות עירוני אשדוד, קריית מלאכי ועירוני שדרות, הנאבקות על המקום הראשון בליגה ב' דרום ב'. מגיעה מילה טובה להתאחדות שעושה כל שביכולתה על מנת שהמשחקים ישוחקו בשעה אחידה, כל זאת בשם הספורטיביות. כשם שהתורה הקדושה שומרת על כבודה באמצעות איסורים על מעשים בלתי מכובדים, כך מארגני הליגות הנמוכות בארץ, שומרים באדיקות על טוהר הספורט.

שבת שלום!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן