אנשים טובים מאוד למען ״בית אלמוג״

חברת הגינון "קינג -גארדן" בהנהלת נאור בן -נון ובשיתוף פעולה עם מתנדבים מאגודת הסטודנטים של מכללת "סמי שמעון״ ומינהלת רובע ב’, שיפצו גינתם של דיירי הוסטל "בית אלמוג" הממוקם ברובע ב ' באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לקראת יום המעשים הטובים, אשר יחול בשבוע הבא, חברת הגינון בהנהלת נאור בן נון ובשיתוף פעולה עם מתנדבים מאגודת הסטודנטים של מכללת ״סמי שמעון״ ומינהלת רובע ב׳, פעלו יחד למען שיפוץ גינתם של דיירי הוסטל ״בית אלמוג״. יחד עם חברת ״קינג גארדן״ ביצעו תיקון אבנים משתלבות בחצר ההוסטל, עבודות גיזום, החלפת צנרת ומערכת השקיה, הקמת פינות ישיבה ואף עמדת קומזיץ במרכז החצר. "שמחתי לקחת אחריות על פרוייקט בסדר גודל כזה, שנעשה כולו על ידי תרומות למען דיירי "בית אלמוג”, אמר נאור בן נון. "הרעיון מהפרוייקט עלה מפגישה עם אירית קטורזה רכזת פנאי ותרבות במקום, ומשם הבנתי שניתנה כאן הזדמנות לתת מעצמי למען הקהילה”.

IMG 20190325 WA0060

חברת ״קינג גארדן״ פירסמה פוסט בפייסבוק הקורא לתושבי אשדוד והסביבה להירתם ולסייע לפרוייקט. אגודת הסטודנטים של מכללת "סמי שמעון" בחרה לקחת חלק ביוזמה וגייסה סטודנטים לעזור בעשיה. רכזת תרבות והפנאי בהוסטל: "תודה רבה לנאור ולכל הצוות הנפלא שתרם מזמנולטיפוח היופי והגינה של הוסטל ״בית אלמוג״, באשדוד. הוסטל ״בית אלמוג״ הינו מערך דיור בקהיל לחברה עם מוגבלות שכלית התפתחותית, בהוסטל מתגוררים אנשים בוגרים ובעצמאיים".

עוד מספרת הרכזת כי "את נאור פגשתי באחד הימים באחד הבניינים בו הוא עבד ונגשתי אליו לגבי בעיה שהייתה לי בהוסטל וכבר למחרת היום, נאור הגיע אליי להוסטל כדי לסייע לי בבעיית ניקוז באחד הפינות בכניסת ההוסטל, ומשם עלה הרצון העז לעזור לא רק בתיקון אלה בחידוש הגינה ורעיונות נוספים. מיד נאור התחיל בפרוייקט קטן שנגמר בפרוייקט ענק של גיוס מתנדבים, צמחים, מערכת השקיה אוטומטית ועל כך תודתי הגדולה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן