סטודנטים להנדסה ׳מהנדסים׳ גינה ליום המעשים הטובים

המכללה האקדמית להנדסה אשדוד מזמינה את תושבי העיר והאזור ליום המעשים הטובים במכללה. יום שלישי, 2.4, בין השעות 16:30-19:30, המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, ז'בוטינסקי 2

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום המעשים הטובים הקרוב, יום שלישי, 2.4, תפתח SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד את שעריה לציבור הרחב. החל משעה 16:30 יתקיימו במכללה סדנאות, הפעלות, ותחנות לכל המשפחה. בין הפעילויות במכללה יתקיימו הפנינג לילדים שיכלול עמדות משחקי מולטימדיה, סדנאות יצירה, משחקי חשיבה ואסטרטגיה, ניסויים מדעיים, שולחנות משחק ועוד. בנוסף במהלך היום יתקיים שוק ססגוני לעידוד צרכנות אקולוגית נבונה כדוגמת החלפת משחקי קופסה, תרומת בגדים, צעצועים ועוד. באירוע ישתתפו גם שחקני קבוצת מכבי אשדוד שיגיעו לפגוש את האוהדים.

לכבוד יום המעשים הטובים, החליטו באגודת הסטודנטים של המכללה לשמר מסורת של עזרה והתנדבות למען תושבי העיר. השנה בחרו באגודה לעזור להוסטל בית אלמוג לאנשים עם מוגבלויות. להוסטל הגיעו כבר השבוע עשרות סטודנטים ואנשי סגל להתנדב בעבודה בחצר ההוסטל. הסטודנטים, יחד עם חברת "קינג גארדן" שנתרמו בעצמם לפרויקט, ביצעו עבודות גיזום, שיקום גינה, החלפת מערכת ההשקיה, הקמת פינות ישיבה ואף בניית עמדת קומזיץ במרכז החצר.

שגיא אלמקייס, יו"ר אגודת הסטודנטים ב-SCE, מסר: "השנה החלטנו ללכת לאנשים שצריכים אותנו, חיפשנו משהו שיכול לעשות טוב בהתאם ליכולות שלנו. אני מודה למכללה על התמיכה הרבה בפרויקט ולהוסטל בית אלמוג על ההזדמנות לעשות טוב למען דיירי הבית".

גיטנה פולונסקי, מנהלת ההוסטל, הודתה לסטודנטים ולמכללה – "בהתחלה חשבתי שהם יגיעו וישתלו קצת פרחים אבל הופתעתי מגודל הפרויקט וממידת הרצינות של הסטודנטים. אני בטוחה שהדיירים ייהנו מהגינה היפה שיעשו להם. ההוסטל הוא הבית של הדיירים, וכל אחד רוצה שהבית שלו יהיה יפה כמו מה שהסטודנטים עושים פה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן