"הקשב"! חניכי 'משאלה חווייתית' מאשדוד בבסיס שדה בוקר

מסורת גדנ"ע ב-'משאלה חווייתית' המשיכה גם השנה. עשרה נערי משאלה חווייתית יצאו לפעילות בבסיס שדה בוקר בדרום. הפעילות נמשכה ארבעה ימים, במהלכם הנערים למדו על ערכי הצבא, שדאות, משמעת וגולת הכותרת: ירי בנשק.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זו השנה העשירית שתוכנית "משאלה חווייתית" הפועלת במסגרת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד בראשותה של הגב' סימונה מורלי, מקיימת פעילות גדנ"ע. נערי משאלה חווייתית עוברים לאורך כל השנה סדנאות הכנה לצה"ל, פעילות בנושא גיוס משמעותי, צו אחוד, פעילות מורשת והיציאה לגדנ"ע מהווה "אירוע השיא", כחלק מההכנה השנתית לגיוס משמעותי לצה"ל.

במשך ארבעת ימי הגדנ"ע עברו הנערים סדנאות גיבוש, ערכי צה"ל, פעילות לחימה, הכרת הצבא, פעילות שדאות וכמובן ירי בנשק. עבור חלק מהנערים מדובר בהתנסות ראשונית בהקשר הצבאי ואין ספק שאחזה התרגשות בקרב הנערים.

פעילות הגדנ"ע מאפשרת לאותם נערים שבשנים הקרובות יהפכו לחיליים מן המניין להכיר את חוקי הצבא, הנורמות וההתנהגויות השונות.

הנערים תיארו ארבעה ימים של חוויה בלתי נשכחת: "חבל שמדובר רק על 4 ימים, אם היה אפשר היינו רוצים להישאר עוד כמה ימים", אמר אחד הנערים שלקחו חלק ואחד ממדריכי הפרויקט, שהצטרף לנערים אמר: "מדובר בנערים שבחיי היום יום לא ממש 'אוהבים להתעורר מוקדם, וקצת קשה להם עם משמעת – לראות אותם מתעוררים מוקדם בבוקר, מנקים את הסביבה שלהם, משתפים פעולה בצורה נהדרת ובעיקר מלאי מוטיבציה – זה אומר הכול".

מנהל התכנית, שאולי דהן: "הכבוד הוא כולו שלנו להכיר לנערים טרם גיוסם את כל חווית הגיוס והמשמעות שלהם עבור שינוי והתפתחות בחיים, הגדנ"ע היא טעימה קטנה מהעולם הגדול וזה חשוב שנערים ייחשפו אליו".

בסיום הגדנ"ע, נערי משאלה חווייתית מאשדוד זכו במספר תעודות הערכה והצטיינות. חשוב לציין שבנוסף לאשדוד היו במהלך ימי הגדנ"ע קבוצות שונות מערים שונות, והנערים הסתדרו והשתלבו מצוין עם נערים ונערות מערים ומסגרות אחרות, מה שמהווה חלק מערכי הפרויקט. תהיו בטוחים שהנערים כבר מחכים לשנה הבאה!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן