מלאכים בצהוב

מכבי עירוני אשדוד השיגה ניצחון גדול בתוצאה 1-3 במשחק העונה בקרית מלאכי, במסגרת המחזור ה-26 של ליגה ב' דרום ב' וחזרה למקום השני. נדב עמר, עומרי כהן ואזברגה כבשו לצהובים שהסבו אושר למאות האוהדים שמילאו כל פינה באיצטדיון. כעת הכל תלוי בעירוני, כאשר נותרו 4 מ

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המשחק שכולם ציפו לו נערך ביום שישי האחרון לעיני 800 צופים, תחת אבטחה כבדה, באיצטדיון העירוני בקרית מלאכי. החניכים של שי מאור סיפקו משחק מלא הקרבה וכישרון, ונדחפו על ידי 400 אוהדים ביציעים ועוד עשרות שבאו לצפות מהגדרות, מפני שלא השיגו כרטיס למשחק המדובר.

מזג אויר נהדר ואוירה קסומה קיבלה את פניהן של שתי המועמדות הבכירות לסיים במקום הראשון בטבלת ליגה ב', דרום ב'. גם המשחק לא איכזב וכלל 4 שערים וקצב נהדר. המארחת פתחה חזק ושלטה במשחק ברבע השעה הראשונה. מהלך נהדר שלה בדקה ה-14 הותיר את אריאל טרבלסי, לשעבר באדומים אשדוד, פנוי ברחבה. טרבלסי, שהבקיע 10 שערים במדי קרית מלאכי העונה, בעט חזק, אך גל אנגלנשטיין, אולי בהצלת העונה, התעופף נהדר והדף את הכדור לקרן, למורת רוחם של האוהדים הכתומים של 'מלאכי', שכבר הרגישו את היתרון מגיע. אנגלשטיין חשב אחרת והיה שם בשביל קבוצתו.

עירוני נכנסה למשחק לאט לאט, כאשר אוהדיה הנפלאים סיפקו שירה אדירה ובלתי פוסקת, שהעניקה ביטחון רב לשחקניה. בדקה ה-32 נפסק כדור חופשי לעירוני, טווח בעיטה לשער. אל הכדור ניגש הקשר תומר בן חיים, שבעט חזק ולכיוון המסגרת. שוער קרית מלאכי אריאל טליאס הדף בקושי, ואל הכדור החוזר הגיע המגן נדב עמר, שכבש מקרוב וקבע 1-0 ל'עירוניה'. הקהל האורח קפץ לשמיים, חגג את השער בצורה מרגשת והרעיף המון אהבה על יקיריו.

עירוני המשיכה את היכולת הטובה גם במחצית השנייה. בדקה ה-58 כדור קרן מימין של גיא עובדיה יצר ערבובייה ברחבת 'מלאכי'. הכדור הגיע אל עומרי כהן הבלם בן ה-30, שדחק מקרוב את שערו הרביעי העונה וקבע 2-0 לצהובים. כעבור 7 דקות, תומר בן חיים, מהמצטיינים בשורות עירוני, שלח כדור עומק נפלא לעבר הישאם אזברגה, שבנגיעה אחת, בעט שטוח, לפינה ופנימה. 3-0 לאשדוד ושערו ה-20 העונה של מלך שערי ליגה ב' דרום ב', שרץ אחוז טירוף לכיוון היציע הצהוב, שהודה והריע לו. בדקה ה-78 עומר שוורץ, מגן קרית מלאכי, ניצל חור בהגנת אשדוד, שנגררה לשאננות וקבע את תוצאת הסיום: 3-1 יקר וחשוב לעירוני אשדוד.

בסיום המשחק נוצרה מתיחות בין קהלי שתי הקבוצות וכוח השיטור והאבטחה נאלץ להפריד בין המתפרעים. המשטרה החליטה לפזר תחילה את הקהל הביתי, שהיה עצבני בעקבות ההפסד. רק אחרי שהקהל הכתום התפנה לביתו, גם לקהל האורח אישרו לצאת מתחומי האיצטדיון והוא עשה את דרכו לאשדוד בעליצות, בשמחה, לאחר שחזו בעוד פרק מופלא בתולדות קבוצת האוהדים הנהדרת שחולמת לעלות לליגה א' דרום.

בכדי לעשות זאת, תצטרך הקבוצה להגיע במלוא המוכנות לארבעת המשחקים שנותרו לסיום העונה. בשישי הקרוב תארח עירוני את בית"ר גבעת זאב. כעבור ארבעה ימים תגיע 'עירוניה' למגרש הקשה במעלה האדומים ותפגוש את בית"ר עירוני מעלה אדומים, במחזור אמצע השבוע. ביום שישי בשבוע הבא, במסגרת המחזור ה-29, תארח עירוני אשדוד את מכבי עירוני שדרות, מובילת הטבלה כעת, במשחק על כל הקופה. במחזור האחרון תצא עירוני דרומה למשחק מול בני אילת, ובקבוצה מפנטזים על חגיגות עלייה באילת בסיום העונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן