פריסקול אשדוד – פסטיבל של שיתוף ידע הדדי

הפריסקול הראשון באשדוד יתקיים ב-3 באפריל 2019, במרכז ״כיוונים״ והכניסה חופשית. מי יכול להגיע? כל צעיר שרוצה לשתף את הידע שלו עם אחרים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מה זה פריסקול? – פריסקול הוא אירוע שחוגג את הידע האנושי. במרכז כיוונים אומרים כי זו הפעם הראשונה שפסטיבל פריסקול יוצא לדרך באשדוד. "הפריסקול הוא חגיגה של שיתוף ידע וקהילה" אומרים הם ומוסיפים "אנחנו בטוחים שזו רק ההתחלה ויהיו עוד פסטיבלים כאלו גדולים ועל פני מספר ימים ולא מספר שעות… זו רק ההתחלה!".

מאיפה זה בא? מהיכן הרעיון? מצפה רמון ובאר שבע הן ערים מהן שאבו צוות כיוונים את הרעיון שנחשב לרעיון עולמי ותחילתו באירופה. בסקוטלנד למשל, מדובר במבנה קבוע לאורך השנה שאנשים מהקהילה מעבירים בהתנדבות ידע לאנשי הקהילה. העקרונות הן 1) הידע שייך לקהילה ולא לגוף עסקי 2) אין כסף שמעורב בפרויקט.

הפריסקול יתקיים ב-3.4.2019 בין השעות 18.00-21.00 במרכז כיוונים אשדוד. צעירי אשדוד מוזמנים לבוא ולהציע ידע בהתנדבות. עד כה קיבלו בכיוונים עשרות תגובות של צעירים שרוצים לבוא ולהעניק מהידע שלהם. "אנחנו קוראים גם לצעירים נוספים. עכשיו תורכם, בואו להירשם, להגיע ולהשתתף בפסטיבל שהוא עולמי אבל כאן אצלנו לראשונה, מקומי.. בואו לפרגן למי שמעביר פעילות, ליהנות מידע , לעבור חוויה וליהנות עם חברים וצעירים מהעיר" אומרים בכיוונים ומבטיחים "האירוע הינו לגיל 18 עד 35 ואם יגיעו בני 36 לא נבחין)”.

תכנית הפסטיבל – 3 שעות גדושות בפעילויות, סדנאות, הרצאות והפתעות שכוללים: זומבה, מועדון הכושר סוויפט מגיעים ל-BODYBUMP ועוד. יוגה, גרפיטי, סדנת עץ, משכנתאות, לימודי אנגלית, שיווק, תזונה, קוקטיילים, גגלינג, אפילו הכנת מלבי. באמצע מגיעים צוות בר השלומפר למופע טרום בכורה הלקוח ממופע שמכינים ליום הולדת מר כלב הבא, על בירה ובכיף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן