תביאו את ה'פלייאוף'

קבוצת האדומים אשדוד ניצחה בבית את קבוצת ירמיהו חולון בתוצאה 0-1. רחמים צ'קול כבש בתוספת הזמן שער ניצחון דרמטי לזכות האדומים, שקרובים להבטיח את מקומם ב'פלייאוף' העלייה. במחזור הבא: משחק חוץ נגד מכבי יבנה (שישי, 14:30). צ'קול: "מקווים להמשיך ככה״

צילום: אבישי אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ניצחון שלישי ברציפות לאדומים אשדוד ולמאמן הזמני, עמוס וזאנה, שמאז החל לעמוד על הקווים, הקבוצה עדיין לא ספגה שער. הנהלת האדומים עדיין לא הוציאה הודעה רשמית על הפסקת עבודתו של גילי לנדאו, אך כעת נראה כי היא איננה זקוקה כלל לשירותיו והיא מסתדרת נהדר עם וזאנה. את הקהל שהביע את מחאתו וקיבל את מבוקשו, זה מאוד משמח ו-500 צופים עם מצב רוח טוב, צבעו את הסינטטי באדום ביום שישי האחרון בצהריים.

האדומים פתחו טוב את המשחק וזכו לדחיפה קולנית מהקהל הביתי. בדקה ה-17 לישי ביטון חדר לרחבה מצד שמאל ומזוית קשה ניסה להכניע את שוערה של חולון ניל אברבנל, שהדף מצוין. דקה חלפה וגם ירמיהו חולון סיכנה את השער של אלון אאולוב באמצעות נגיחה מסוכנת של החלוץ האורח, ליעד ברקוביץ'. למזלה של אדומים אשדוד, הכדור פספס את המסגרת במעט. בדקה ה-21 בעיטה מתוך הרחבה של סטניסלב גולדברג, קשר האדומים, מצאה את אברבנל השוער מוכן. בדקה ה-33 חולון שוב הגיעה לעמדת נגיחה ברחבה, אך שוב פספסה את המסגרת. הפעם מהראש של מאור לובין הקשר. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והאירוע הכי בולט היה בדקה ה-38, כאשר שלומי ארבייטמן נפצע והוחלף על ידי נועם תרועה.

WhatsApp Image 2019 03 18 at 16.55.18

במחצית השנייה המשחק הוסיף להיות צמוד ובדקה ה-58 שחקן ירמיהו חולון, רונן לוי, פגע בלישי ביטון, ראה צהוב שני והורחק. מרגע זה ואילך, השתלטו האדומים על מרכז המגרש ושלטו בעניינים. וורקאט גדיף נכנס כמחליף במקום גולדברג בדקה ה-60 והכניס הרבה מהירות ותחכום להתקפת האדומים. בדקה ה-63 יאיר אזולאי הבלם שלח כדור ארוך לכיוון צ'קול, שהוריד בראש לעידן שריקי, שבעט בכדור ראשון, אך הבעיטה הלכה מעל השער.

אשדוד המשיכה להתקרב, אך סבלה מחוסר מזל. בדקה ה-83 אבירם ברוכיאן נכנס למשחק במקום המגן נוגן חן. יחד עם ברוכיאן, המארחת המשיכה לסכן את השער והרגע שלה הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן. בדקה ה-95 גדיף מסר לגיא עיני, שהגביה בנגיעה לעבר ראשו של רחמים צ'קול, שנגח מדויק לפינה של השוער אברבנל. 1-0 דרמטי לאדומים ושער רביעי בשני המשחקים האחרונים לצ'קול.

ניצחון חשוב מאוד לאדומים שחגגו עם הקהל החם שלהם, שקרא בצהלה: "הבאנו עמוס עליכם…" הניצחון היקר מבטיח לאדומים כמעט באופן סופי, את ההעפלה ל'פלייאוף' העלייה בסיום העונה. ביום שישי הקרוב תפגוש הקבוצה, את קבוצת מכבי יבנה באיצטדיון העירוני ביבנה ותרצה להמשיך את התנופה.

צ'קול: "הלב אמר לי לחתום בהפועל אדומים אשדוד"

כובש שער הניצחון היקר, רחמים צ'קול, נמצא בתקופה טובה והוא אחד מהבולטים בשורות הקבוצה במשחקים האחרונים. צ'קול כזכור, שיחק לפני 8 שנים במכבי ת"א, אך הקריירה שלו קיבלה תפנית. היום הוא אחד מחביבי הקהל בקבוצת האדומים אשדוד ונחשב עבור הקבוצה שחקן משמעותי ויציב. בנוסף, חולם לשחזר את ימיו בליגת העל, במדי האדומים. צ'קול, שיהיה בן 30 בחודש מאי, שוחח השבוע עם כתב "השבוע באשדוד".

תאר את התחושות אחרי השער שכבשת בדקה ה-95.

"הרגשה טובה. קשה לתאר אותה במילים. יצא לי כמה פעמים לכבוש בדקות האלה בשנה שעברה. בשנה שעברה זה עזר לעלייה ואני מקווה שהשנה הגולים האלה יהיו תוספת כוח להמשך."

באיזה תפקיד אתה מעדיף לשחק? מגן או קשר?

"האמת שלא משנה לי התפקיד, כי אני אוהב לשחק בשניהם. ברור שכאשר אני משחק כקשר אז גם המספרים באים לידי ביטוי. מאמין בקלישאה הידועה: איפה שהמאמן ירצה אשחק ואתן הכל."

את מי אתה מעדיף לקבל ב'פלייאוף'? וכיצד אתה מעריך את הסיכויים שלכם לעלות ליגה?

"האמת היא שאין לי העדפה מסויימת. הכי חשוב שאנחנו נמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה, כי עם האיכות שיש לנו בקבוצה ועם הקהל הכי טוב בליגה, אין לי ספק שהכל תלוי בנו ולא ביריבה."

איך השיתוף פעולה עם עמוס וזאנה?

"השיתוף פעולה מעולה. זה מוכיח את עצמו בשלושת המשחקים האחרונים. הוא מכיר את החבר'ה מהשנים האחרונות שלו פה בקבוצה. קודם כל הוא קרוב לכל השחקנים ומגיעים לו כל הפרגונים. אני רק מקווה שנמשיך ככה. אני חושב שלפני הכל אנחנו צריכים לשחק ולהילחם בשביל הקהל וזה לא משנה מי עומד על הקווים."

איך זה בשבילך לשחק בליגה א', אחרי שנים בליגת העל?

קיבלתי הצעות מקבוצות בליגה הלאומית אך הלב אמר לי לחתום בהפועל אשדוד. לגבי ליגה א', זו ליגה שנהייתה מאוד איכותית בשנים האחרונות כי הרבה שחקנים בעלי שם ירדו לשחק בה וחיזקו אותה. באופן אישי אני תמיד נהנה על המגרש וזה לא משנה באיזה ליגה".

ספר בבקשה על הקשר שלך עם הקהל של האדומים.

"קשר מאוד מיוחד. לא סתם ירדתי לליגה ב' בגיל 29 מליגה לאומית. היו לי הצעות, אך רציתי לחזור לשורשים ולאיפה שהתחלתי את הקריירה. הקשר נוצר בעונה שעברה בליגה ב'. העידוד והאהבה שהקהל נותן לנו ולי אישית זה עושה טוב כל פעם מחדש. אני שמח להחזיר להם על המגרש גם בשערים חשובים. הקהל שלנו באמת נותן לנו הרגשה ביתית בכל משחק."

 מה החלום שלך?

"החלום שלי? לעלות עם האדומים לליגת העל ולסיים את הקריירה במועדון. זאת באמת תהיה סגירת מעגל מרגשת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן