חלוקת נקודות בדרבי

מחזור 26 בליגה ג' מרכז זימן לנו דרבי מותח ונהדר, בו בית"ר אשדוד והפועל בני אשדוד נפרדו בתיקו 2-2. אשדוד סיטי הפסידה 1-0 במבשרת ציון

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון אירחה קבוצת מ.כ הפועל בני אשדוד את יריבתה העירונית בית"ר אשדוד לדרבי יוקרתי באיצטדיון הסינטטי. המשחק היווה את ההצגה הראשונה במסגרת 'הצגה כפולה', כאשר האדומים אשדוד מליגה א', עלו לשחק מיד בתום הדרבי. ולדיסלב ריבלקו פתח את מסכת השערים בדקה ה-45 וכבש את שערו השמיני העונה. יוחאי עזרן הכפיל את היתרון של בית"ר אשדוד בדקה ה-53.

כעבור 10 דקות בני אשדוד חזרה למשחק באמצעות שערו התשיעי העונה של אבשלום ביטון, שצימק ל-1-2. בדקה ה-88 שרלי אטיאס הישווה את התוצאה עבור בני אשדוד ובסיום: 2-2 מותח, המסבך את תקוות 'פלייאוף' העלייה של בני אשדוד, שנמצאת במקום השלישי, שתי נקודות בלבד מעל מכבי קרית עקרון, הנושפת בעורפה ומפנטזת על כניסה ל'פלייאוף' על חשבונה של בני אשדוד. במחזור קרוב בני אשדוד תצא לגדרה, למשחק חוץ קשה מול בית"ר גדרה. ואילו בית"ר אשדוד תארח בסינטטי את מוליכת הטבלה הפועל עירוני גדרה.

8468467547547

במשחק נוסף שנערך ביום שישי בצהריים, במבשרת ציון, התארחה אשדוד סיטי, אצל הפועל מבשרת ציון. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-26, כאשר שמס בדראן, שחקנה של מבשרת ציון, כבש וקבע ניצחון לקבוצתו. במחזור הבא ה'סיטי' תארח את נועלת הטבלה, הפועל מצליח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן