מארק הענק

מכבי אשדוד/באר טוביה ניצחה באולם ה'דרייב אין' את הפועל ת"א בתוצאה 95-89, במסגרת המחזור ה-22 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. קארטר, סטול וטולפסן הציגו יכולת טובה. במוצ"ש: אשדוד יוצאת ל'ארנה', למשחק חוץ מול הפועל ירושלים החזקה

צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד התארחה ביום שני השבוע אצל הפועל ת"א בהיכל 'קבוצת שלמה', ניצחה לאחר 3 הפסדים רצופים וברחה מהתחתית. כעת רחוקה אשדוד שני משחקים ממקום ב'פלייאוף' ולמרות הניצחון, קשה לראות אותה מעפילה.

אשדוד סבלה מפציעה של הסנטר הקוסוברי ליס שושי, שלא התלבש למשחק. אולם, גם ברוטציה קצרה הצליחה להתגבר על המארחת ולנצח אותה בפעם השנייה העונה. המאמן ה'אשדודי', בראד גרינברג פתח בחמישייה עם סטול, נמרוד לוי, טולפסן, פליישר וקארטר. שתי שלשות של טולפסן בדקה הראשונה העלו את אשדוד ליתרון מהיר. שלשות נוספות של סטול וקארטר ביססו אותו עוד יותר. תומר גינת מהפועל קלע כמה נקודות קלות והחזיר את קבוצתו למשחק. אשדוד קלעה מצוין ברבע הראשון מבחוץ (6 מ-10) וסגרה אותו ביתרון 24-19. ברבע השני המומנטום של האורחת המשיך. טולפסן וקארטר המשיכו להפציץ ולקלוע באחוזים נהדרים ואשדוד פתחה יתרון דו ספרתי. אל המחצית ירדו הקבוצות ביתרון 58-45 למכבי אשדוד, כאשר החניכים של דני פרנקו מציגים הגנה מזעזעת.

ברבע השלישי הפועל ניסתה לחזור למשחק באמצעות יכולת טובה של ג'רל מקניל. אשדוד לא התרגשה והמשיכה באחוזים הטובים שלה. פול סטול הראה דומיננטיות גם בקליעה וגם במסירה (מסר 13 אסיסטים סך הכל) וגם המתאזרח ווייס עלה מהספסל ונכנס טוב למשחק עם שלשה. רביב לימונד קלע שני סלים רצופים ולא נתן לאשדוד לברוח. אחרי 30 דקות: 75-65 לאשדוד.

ברבע האחרון הפועל השקיע מאמצים לחזור למשחק אך טולפסן, שהצטיין במשחק, לא נתן לה לחזור. הפועל הצליחה לקזז את ההפרש ל-3 בלבד, אך אשדוד וטולפסן, לא נתנו לה להתקרב יותר מכך ובסיום: 95-89.

גרינברג אמר בסיום: "היה לנו מחצית ראשונה מדהימה מבחינת הקליעה. ידעתי שזה לא יחזיק מעמד אז התמקדנו בלהדק את ההגנה." מארק טולפסן אמר: "אני מנסה כל הזמן להנות מהמשחק שאני משחק מגיל 3."

קלעו לאשדוד: טולפסן- 29, קארטר- 26, ווייס- 13, לוי- 11, סטול- 7 ועידו פליישר- 6 (כולל 'דאנק' מהדהד ברבע האחרון).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן