אשדוד מסתערת על אליפות שישית ברציפות

מכבי 'בן' בנות אשדוד ניצחה במחזור הסיום 90-77 את מכבי רמת חן והבטיחה את המקום הראשון המקנה יתרון ביתיות ב'פלייאוף'. צ'לסי הופקינס הרשימה ורשמה 'טריפל דאבל' רביעי העונה עבור האלופה. כץ: "נבוא לקחת את ממה ששלנו״

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר החניכות של גלעד כץ השיגו ניצחון חשוב במסגרת המחזור ה-23 והאחרון של ליגת 'אתנה' לנשים, מול מכבי רמת חן, אותה תפגוש גם בחצי גמר ה'פלייאוף' בסדרת ה'טוב מ-5', שתצא לדרך ביום חמישי הקרוב. רמת חן פתחה טוב עם שתי שלשות של קטיה לויצקי, אך אשדוד לא התרשמה ונקודות קלות של אדאמס וויואנס ביססו יתרון ביתי. אריאלה רוזנטל הוסיפה סל משלה ובתום 10 דקות אשדוד הוליכה 20-15. ברבע השני המארחת השתלטה על המשחק, עם יכולת טובה של שי דורון ופתחה פער דו ספרתי. רמת חן חזרה למשחק לפני המחצית ולהפסקה ירדה אשדוד ביתרון 41-37.

ברבע השלישי שלשות של אדאמס ושי דורון, ביחד עם נקודות של צ'לסי הופקינס שוב העלו את היתרון לדו ספרתי. אליסה בארון חתמה את הרבע עם שלשה ואחרי 30 דקות לוח התוצאות באולם ה'קריה' הראה 69-53 מהדהד לאשדוד. ברבע האחרון החניכות של שירה העליון הניפו דגל לבן ובסיום: 90-77 לאשדוד.

קלעו לאשדוד: אדאמס- 23, שי דורון- 18, צ'לסי הופקינס- 15 (12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), ויואנס- 15, בארון- 11, רוזנטל- 4, גוט וגיטנצ'נקו- 2 (כל אחת).

המאמן כץ: ״ננסה לקחת את מה ששלנו״

גלעד כץ היה גאה בשחקניות שלו ואמר בסיום: "הגעתי לפה כשהקבוצה הייתה במקום השביעי. אנחנו נראים טוב. רוצים את האליפות. מאוד גאה בבנות. אנחנו מקום ראשון בזכות. נבוא מאוד צנועים וממוקדים וננסה לקחת את מה ששלנו. אני מאוד מרוצה מכך שהרווחתי עוד שתי שחקניות לרוטציה. הקבוצה שלי יכולה לעמוד מול כל קבוצה. תהליך ההטמעה שלי במערכת לקח יותר זמן משציפיתי, אבל היום הקבוצה נראית כמו שאני רוצה לראות. אני סומך על צ'לסי הופקינס בעיניים עצומות. זאת פעם שנייה שאני מאמן אותה וזה מצוין שיש לך שחקנית שאתה יודע שתיתן את כל כולה, כל ערב."

מאמנת רמת חן, שירה העליון, שתפגוש את אשדוד כאמור, בסדרת חצי הגמר אמרה בסיום: "אני לא מודאגת. אשדוד כרגע נמצאת בכושר הכי טוב בליגה. יש לנו שבוע להתכונן ונבוא הכי מוכנות שאפשר לסדרה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן