וזאנה 007

קבוצת האדומים אשדוד הביסה בחוץ את הפועל מחנה יהודה בתוצאה 0-7, במסגרת המחזור ה-23 של ליגה א' דרום. שלישיות לעידן שריקי ורחמים צ'קול. על הקווים שוב עמד עמוס וזאנה, שהשכיח את קיומו של גילי לנדאו. שריקי: "אווירה מצויינת". במחזור הבא: ירמיהו חולון מגיעה (שישי

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה קבוצת האדומים אשדוד למשחק חוץ במגרש הסינטטי בפתח תקוה, הסמוך לאיצטדיון 'המושבה', נגד הפ' מחנה יהודה, כשהיא מלווה בכ-250 אוהדים צבעוניים שלא חדלו לעודד במשך כל המשחק. האדומים שוב שיחקו ללא המאמן גילי לנדאו, שלא נכח במגרש עקב בעיות בגבו, וסיפקו הופעה מחשמלת שהותירה את היריבה מושפלת ומוכה. מי שעמד על הקווים בצד האדום, בשבוע השני ברציפות, הוא עוזר המאמן עמוס וזאנה, האהוב והמוערך מאוד על ידי שחקני ואוהדי הקבוצה.

כבר בדקה הראשונה האדומים עלו ליתרון ונתנו סימן לבאות. עידן שריקי מסר כדור רוחב מצד שמאל, הגנת מחנה יהודה הרחיקה לא טוב ואל הכדור הגיע רחמים צ'קול, שבעט חזק ברגל שמאל, מין האויר אל הרשת של המארחת. צ'קול רץ לחגוג את הכיבוש עם חבריו, כאשר הוא מציג את חולצתו של יוני רביבו, שחקן הקבוצה, שנפצע לאחרונה במסגרת הליגה למקומות עבודה וכנראה גמר את העונה. 1-0 לאדומים ומחווה מרגשת לרביבו.

דקה 28: לישי ביטון מכניס כדור נהדר לכיוונו של עידן שריקי, שנכנס לרחבה ומזוית קשה הכניע את שוער מחנה יהודה, כדי לקבוע 0-2 לאדומים. 5 דקות חולפות והפעם הקשר בן בוטבול, בן ה-28 על תקן המבשל. בוטבול מסר כדור עומק נהדר לכיוון שריקי הלוהט, שבנגיעה אחת מתוך הרחבה, ברגל שמאל, קבע 0-3 לאשדוד. הקהל האורח לא ידע את נפשו מרוב אושר וסיפק תצוגת עידוד שנראתה מתאימה לליגה גבוהה יותר. אל ההפסקה ירדו החניכים של וזאנה מאושרים וביתרון של שלושה שערים.

המחצית השנייה דמתה לראשונה. האדומים המשיכו לתקוף והקהל המשיך להנות. בדקה ה-56 בעיטה של בן בוטבול מחוץ לרחבה, הגיעה לעברו של צ'קול, שהניח את רגלו הימנית על הכדור, שינה את כיוונו פנימה והשלים צמד. 0-4 לאדומים אשדוד, שזכו להכנסת אורחים מצד מחנה יהודה האנמית. החגיגה המשיכה 5 דקות לאחר מכן, כאשר עמירן ביטון קיבל כדור מרחק 25 מטרים מהשער. ביטון התקדם קצת, סידר לעצמו את מצב הבעיטה, הניף את רגל שמאל ושיגר פצצה שנעצרה בחיבורים. 0-5 לאדומים וללא ספק, השער הכי יפה במשחק.

האדומים לא הורידו את הרגל מהגז. בדקה ה-73 כדור ארוך של צ'קול, מצא את שריקי, שחדר לרחבה וברגל שמאל בעט לפינה, השלים שלושער אישי, העלה את מאזנו ל-14 שערים העונה וקבע 0-6.

שתי דקות חולפות. הפעם שריקי מבשל לצ'קול, שמתוך הרחבה בעט לפינה מצוין, הכניע את שוער מחנה יהודה בפעם השביעית במשחק והשלים שלושער אישי. 0-7 בסיום לאדומים שהציגו את משחקם הטוב ביותר העונה וכל זאת לעיני 250 אוהדים שמחים ומאושרים שקיבלו מתנה נהדרת לשבת וחגגו ניצחון שני ברציפות. ביום שישי הקרוב, תארח הקבוצה, באיצטדיון הסינטטי, בשעה 14:00, את מ.כ ירמיהו חולון ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי.

עידן שריקי: "התרגשות כל פעם מחדש"

אחד מגיבורי המשחק, עידן שריקי, שבגיל 37, קורע רשתות ונראה בכושר טוב, כאשר הוא מציג את יכולת הכיבוש המופלאה שלו, שוחח עם כתב "השבוע באשדוד" והעניק הצצה פנימה, אל תוך הלך הרוח בתוך חדר ההלבשה של האדומים, במה שכנראה הולך להיות ימי 'פוסט' גילי לנדאו.

ש. איך האווירה בקבוצה?

"ברור שהרבה יותר טובה. בשבועיים האחרונים אנחנו משחקים מצוין וברוך ה' לא סופגים, עושים מהלכים מצויינים והקהל חזר לתמוך. הכל טוב כרגע האווירה מצויינת והלוואי שנמשיך ככה בעזרת ה' ב'פלייאוף'."

ש. מה הרגשת אחרי השלישייה שהבקעת? עדיין מתרגשים אחרי הקריירה העשירה שעברת?

"ברור. כל גול זה כיף וזה הדבר שאתה עובד בשבילו קשה כל השבוע. כדי להרגיש את הכמה שניות האלה של אחרי השער. זאת הרגשה שחוויתי הרבה פעמים בחיים. אבל כל פעם מחדש זאת התרגשות מחדש."

משפט ברשותך על המחווה המרגשת ליוני רביבו. איך זה נולד?

"יוני זה בן אדם שמאוד מאוד יקר ואהוב אצלנו בחדר ההלבשה. מעבר לזה שהוא שחקן מצוין וזו אבידה גדולה לקבוצה מבחינה מקצועית. הוא בן אדם שאנחנו מאוד מאוד אוהבים והפציעה שלו לא פשוטה. זה ממש קרע לנו את הלב ולקחנו את זה מאוד קשה. היינו אצלו וביקרנו אותו ומכאן אני רוצה לשלוח לו רפואה שלמה ובריאות איתנה. אמרנו לפני המשחק שאם וכאשר נבקיע את השער הראשון, אז נקדיש לו הגול הזה ואת המשחק הזה. עשינו לו מחווה וזה משהו קטן לעומת מה שאנחנו מרגישים כלפיו."

אתה מהשחקנים הותיקים בקבוצה. האם אתה מרגיש מנהיג?

"יש לנו כמה וכמה מנהיגים בקבוצה. יש לנו את יאיר אזולאי, שהוא הקפטן ובאמת, האיש הכל יכול בקבוצה. אנחנו הולכים אחריו והוא המנהיג הגדול של הקבוצה. יש עוד כמה שעוזרים לו, ואני ביניהם. אבירם, שלומי ארבייטמן, שעברו הרבה בכדורגל. וגם לישי ביטון שהרבה שנים בקבוצה. אנחנו קבוצה מאוחדת, עם מגוון רחב של סוגי מנהיגים ואני מקווה רק שנמשיך את ההצלחות האחרונות."

איך החיבור שלכם עם המאמן וזאנה?

"כן, עמוס לפני שהוא מאמן, הוא חבר של השחקנים. הוא שימש עוזר מאמן מתחילת העונה והוא קרוב מאוד לשחקנים. אני יודע שעמוס עובד בצמוד עם יאיר אזולאי. יש אווירה מצויינת באימונים. נהנים לבוא לאימון ועובדים ומתאמנים בצורה טובה. רואים את זה גם בתוצאות בשני המשחקים האחרונים, מאז שהם לקחו את הקבוצה."

האם אתה מרגיש שמיצית את הפוטנציאל שלך בקריירה?

"(צוחק) תשמע, כל מה שחלמתי עליו בתור ילד בן 9 שהתחיל את הצעדים הראשונים, ברוך ה' השגתי. אז אני מאושר בחלקי ושמח. תמיד כל בן אדם רוצה יותר, אבל יש משפט 'איזהו העשיר השמח בחלקו', אז אני ברוך ה', מאחל לעצמי ולמשפחה שלי בריאות. זה הדבר הכי חשוב מהכל.

ולסיום, דעתך על הקהל המדהים שלכם?

"התשובה היא בגוף השאלה. באמת קהל מדהים, שבא אחרינו לכל מקום. תמיד תומך. תמיד מעודד. גם היו רגעים לא פשוטים במהלך העונה ועשינו שיחה על כך עם הקהל. וזה נפתר ואני באמת שמח ומאושר לשחק בשביל הקהל הזה. אני מקווה שנוכל לשמח אותם אפילו הרבה יותר ממה שהם חושבים עד סוף העונה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן