שערים וסיפורים בליגה ג' מרכז

ביום שישי האחרון שיחקו שלוש נציגותנו במסגרת המחזור ה-25 בליגה ג', מחוז מרכז. הפועל בני אשדוד השיגה ניצחון 5-1 מול עירוני בית שמש. בית"ר אשדוד גברה 0-2 על הפועל טירת שלום ואשדוד סיטי הובסה 4-1 על ידי הפועל עירוני גדרה. במחזור הבא ה'דרבי' הגדול: בית"ר אשדוד

צילום: עמוד הפייסבוק של בית"ר אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחזור רווי בשערים התקיים ביום שישי האחרון בליגה ג', מחוז מרכז. קבוצת מ.כ הפועל בני אשדוד ממשיכה את העונה היציבה שלה ושומרת בגאון על המקום השלישי בטבלה, המוביל למשחקי 'פלייאוף' העליה, כשהיא רחוקה 4 נקודות בלבד מהמוליכות גדרה ובית"ר יבנה, שהחליפו מקומות, כאשר נותרו 5 מחזורים לסיום העונה. בני אשדוד לא התקשו לנצח את עירוני בית שמש, שאירחה את המשחק במגרש בקרית משה, שבעיר רחובות. רותם מיטב בדקה ה-17 ומשה שלו בדקה ה-38 קבעו יתרון 2-0 לאשדוד בהפסקה. יוסי גניש בדקה ה-61, באגטאניהו דאמנה בדקה ה-81 ואבשלום ביטון בדקה ה-83 השלימו חמישייה לרשת של בית שמש, שהצליחה רק לצמק בדקה ה-85 משער של נמרוד שמש. בסיום: 5-1 לבני אשדוד, שתשחק במחזור הבא מול בית"ר אשדוד, ב'דרבי' מסקרן.

קבוצת בית"ר אשדוד ממשיכה את היכולת הטובה שלה ותבוא במומנטום חיובי למפגש מול בני אשדוד במחזור הבא. בית"ר התקשתה ונזקקה לחילוף שבוצע במחצית, כאשר החלוץ המחונן, ולדיסלב ריבלקו נכנס במחצית והמשיך את הכושר הנפלא שהוא נמצא בו. צמד שערים שלו בדקות ה-65 ו-87 העניקו לקבוצה ניצחון ביתי יקר וחשוב בסינטטי. בית"ר ממקומת במקום החמישי בטבלה, כאשר רק נס, יגרום לה להעפיל למשחקי ה'פלייאוף'.

קבוצת אשדוד סיטי אירחה בסינטטי הקטן את הפועל עירוני גדרה ונפלה שדודה לתצוגת תכלית של חלוץ גדרה, מלך שערי ליגה ג', מרכז, ליאור סוויסה בן ה-36, שהבקיע שלישייה והעלה את מאזנו ל-32 שערי ליגה. שירן קינן העלה את האורחת ליתרון 1-0 בדקה ה27 וסוויסה הבקיע בדקות ה-38, 57 ו-95. שער עצמי של אניס טועמה מגדרה צימק את התוצאה בדקה ה-67. בסיום 4-1 לעירוני גדרה, שחוזרת למקום הראשון בטבלה. במחזור הבא תצא ה'סיטי' למשחק חוץ נגד הפועל מבשרת ציון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן