סווינג בעלילה

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה בבית להפועל באר שבע/בני שמעון בתוצאה 99-84 והתרחקה מה'פלייאוף'. שיא קריירה של נמרוד לוי (22 נקודות) לא עזרה לאשדוד. גרינברג: "עצוב בשביל הבחורים". ביום חמישי תצא אשדוד לאולם ה'דרייב אין' למפגש מול הפועל ת"א

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג ממשיכים לאבד גובה והפסידו בפעם השלישית ברציפות. הפעם במשחק ביתי באולם ה'קריה', לעיני 500 צופים ביום שני האחרון. אשדוד הציגה משחק הגנה נרפה ואיפשרה לשחקני באר שבע לקלוע הרבה ובאחוזים טובים. נראה כי משהו נסדק במכבי מאשדוד, מאז ההפסד האכזרי לגלבוע, לפני כשבועיים, שהוביל לשני הפסדים נוספים שהרחיקו את אשדוד ממשחקי ה'פלייאוף'.

אשדוד פתחה עם נמרוד לוי, סטול, טולפסן, שושי וווייס בחמישייה והצליחה להחזיק מעמד שלושה רבעים מול החבורה המוכשרת מבאר שבע. פול סטול התחיל טוב עם שלשה, באר שבע לא התרגשה ונהנתה מפתיחה נהדרת של צמד הסקוררים שלה, ג'ורדן סווינג וטיילור בארון (22 ו-20 נק' סך הכל), שעזרו לה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 30-24. ברבע השני הטבעה של ג'וש קארטר העירה את הקהל הביתי, שראה מהפך באמצעות 5 נק' רצופות של נמרוד לוי. לקראת המחצית ב"ש השיבה בריצת 10-2 ובהפסקה ירדו הקבוצות בתוצאה 48-49 לאורחת.

ברבע השלישי המשחק הוסיף להיות צמוד והיתרון החליף צדדים. פול סטול מאשדוד וחנן קולמן מב"ש צלפו שתי שלשות, לטובת שני הצדדים. לקראת סיום הרבע ב"ש עלתה ליתרון משמעותי, כאשר שלשה של סווינג העלתה אותה ליתרון 76-67. ברבע הרביעי המתאזרח החדש של ב"ש, טרנס ווטסון, נכנס לפעולה ונקודות שלו הגדילו את הפער. האורחת השלימה ריצת 20-3 וסגרה את המשחק. בסיום: 99-84 לקבוצה של המאמן הצבעוני רמי הדר, שעושה צעד משמעותי להבטחת מקומה ב'פלייאוף'. אשדוד מצדה, צריכה לחזור לתלם, בכדי לא להיקלע למאבקי תחתית מיותרים עם נהריה והרצליה.

מאמן ב"ש אמר בסיום: "באנו עם תכנית משחק של ללחוץ את אשדוד כל הזמן, מתוך ידיעה שהיא קבוצה קצרה.".

מאמן אשדוד, בראד גרינברג סיכם באכזבה: "עצוב לי בשביל הבחורים, כי הם עבדו קשה. התאמנו קשה. רציתי שהם יהנו מקצת הצלחה, אבל זה לא קרה."

עוד קלעו לאשדוד: טולפסן 18, קארטר- 14, סטול- 11, שושי- 10, ווייס- 5 ופליישר- 4.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן