ראשונות

ניצחון ענק של מכבי 'בן' בנות אשדוד ברמלה 92-73 במסגרת המחזור ה-23 של ליגת 'אתנה' בכדורסל נשים ,והעפלה למקום הראשון על חשבון היריבה. ויואנס הצטיינה עם 28 נקודות. במחזור הבא: מכבי רמת חן מגיעה לאולם ה'קריה'. כץ: "המקום הראשון זה המקום הטבעי שלנו"

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי בנות אשדוד חזרה למקום הטבעי שלה בשנים האחרונות, המקום הראשון. האלופה התארחה ביום שני השבוע, באולם ברמלה למשחק העונה מול המוליכה ערב המחזור ומחזיקת הגביע הטרייה נווה דויד רמלה. ניכר היה לראות על שחקניות רמלה, שראשן בחגיגות הזכייה בגביע, לאחר שגברו על רמת חן בגמר גביע המדינה בשבוע שעבר.

החניכות של גלעד כץ ידעו לנצל זאת היטב וכבר ברבע הראשון ביססו לעצמן יתרון באמצעות יכולת גבוהה ואחוזים מצויינים של ויקטוריה ויואנס ודניאל אדאמס שקלעו מכל מצב. לאחר 10 דקות אשדוד הוליכה 29-23. ברבע השני צ'לסי הופקינס נכנסה לפעולה, צברה נקודות וחילקה אסיסטים. גם אליסיה בארון נכנסה לקצב ואל המחצית ירדו האורחות ביתרון 52-37, כאשר היא מציגה את אחת המחציות ההתקפיות הטובות ביותר שלה העונה.

המחצית השנייה נפתחה באותה המגמה. 7 נקודות רצופות של אדאמס, סל של בארון ושלשה של ויואנס הגדילו את היתרון של אשדוד. ההגנה של רמלה לא תפקדה ולאחר שלושה רבעים התוצאה הייתה 78-60 למכבי אשדוד. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ובסיום ניצחון יוקרתי ויוצא מין הכלל לאלופת המדינה, שלאחר פתיחת עונה בינונית, שכללה חילופי מאמנים, מתייצבת, חוזרת להוביל את טבלת הליגה והופכת למועמדת הבכירה לזכות באליפות שישית ברציפות.

כץ אמר בסיום בסיפוק: "היינו היום יותר טובים. אנחנו מקום ראשון. לא רוצים לאבד את זה. זה המקום הטבעי שלנו. זאת התוצאה של הדרך. לא זכינו בגביע והדרך לאליפות היא החשובה מכל. לא היה פה פשוט. עשינו את זה פשוט. קלענו 52 נקודות במחצית הראשונה. שיחקנו טוב היום. התמקדנו בנקודות חוזקה שלנו. לגבי ויואנס, היא באה מוכנה. היא שומרת מדהים. מכסה את כולם. בחורה מדהימה. היא צעירה ויש לה עוד הרבה מה ללמוד אבל היום, היא הייתה מדהימה."

קלעו לאשדוד: ויואנס- 28, אדאמס- 25, בארון- 17, הופקינס- 14 (ו-10 אסיסטים), שי דורון- 5 וירדן גוט- 3.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן