אזלת יד

הפועל אשדוד הפסידה בשבוע שעבר באולם מקיף ט' לא.ס רמת השרון בתוצאה 30-32, במסגרת המחזור ה-20 של ליגת 'ווינר' בכדוריד. זהו הפסד שלישי ברציפות לאדומים. יותם טל וטל הרשקוביץ' בלטו עם 6 שערים (כ"א). בוטנקו: "המשך של החודשיים האחרונים"

צילום: איגוד הכדוריד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל אשדוד ממשיכה בצניחה החופשית שלה מאז ההדחה הכואבת מהגביע. הפסד שלישי ברציפות, הפעם ליריבה לצמרת א.ס רמה"ש ביום שישי האחרון, ששיחקה טוב יותר והשיגה ניצחון חוץ מוצדק, שפתח את המאבק על המקום השני. האורחת 'טסה' ליתרון 9-4 לאחר דקות ספורות ולא עצרה, עד ל-19-12 בהפסקה, כאשר שחקן נבחרת ישראל, חן פומרנץ, הצטיין בשורותיה.

גם במחצית השנייה רמת השרון שלטה בעניינים והגדילה את הפער ל-24-16. שערים של יותם טל ודור קלדרון צימקו את התוצאה לקראת הסיום, אך זה לא הספיק לחניכים של אולג בוטנקו ותוצאת הסיום הייתה 30-32.

עוד כבשו לאשדוד: גאבור לנגהאנס ודור קלדרון- 4 (כ"א), אדיר כהן- 3, יוסי ביטרמן, שרון שלם ושי הרשקוביץ- 2 (כ"א), עומרי קושמרו- 1.

המאמן אולג בוטנקו אמר בסיום: "במחצית הראשונה ספגנו 19 גולים, איבדנו כדורים והיה חוסר ביטחון בהתקפה, בהמשך לחודשיים האחרונים. במחצית השנייה החזרנו את האנרגיות, אבל זה לא הספיק כדי להפוך את התוצאה. אנחנו עדיין לא שם. אם הייתי יודע מה הסיבה, הייתי מחפש את הכפתור ולוחץ עליו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן