כחלון באשדוד: "עשרות אלפי דירות במחירים סבירים מאוד לתושבי אשדוד"

מאות השתתפו בכנס מפלגת כולנו באשדוד בראשות שר האוצר, משה כחלון שאמר "אנחנו הימין שזוכרים את בגין, זה אנחנו, הימין השפוי"."כשאמרנו שנוזיל את הצהרונים, שנאריך את חופשת הלידה, שנעלה את שכר המינימום, לא נעלה את המיסים, לא האמינו לכלום ועשינו הכל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאות מתושבי אשדוד השתתפו בשבוע שעבר בכנס מטעם מפלגת ״כולנו״ בראשות שר האוצר משה כחלון, הכנס התקיים באולמי ״לה וידה״. בין מאות המשתתפים היו יוצאי חבר העמים יוצאי אתיופיה, מאות צעירים, ותיקים, ועשרות מתנדבים.

באולם מלא מפה אל פה, תקף שר האוצר כחלון, את המפלגות השונות שלאחרונה ״אנחנו שומעים מהם קולות הרוצות לחזור לימים בהם נרמס כבודה של המשפחה הישראלית הצעירה, וכמעט חוסל מעמד הביניים בישראל״.

השר הוסיף כי ניסנקורן וגנץ אומרים, שיבטלו את הפרויקט הלאומי ״מחיר למשתכן״, הם רוצים להרחיק את הצעירות והצעירים מהחלום לדירה, מהתקווה שנתנו להם. אני מודיע לניסנקורן ולגנץ: ״כולנו״ בראשותי תוסיף ותרחיב את תוכנית הדגל ״מחיר למשתכן״ בעבור עוד 150 אלף צעירות וצעירים שיוכלו לקנות דירה עבורם ובעבור המשפחה שלהם במחיר שפוי. כולנו בראשותי תמשיך ותשכלל את התחרות, תמשיך ותפחית מכסים תמשיך ותוזיל את יוקר המחיה ללא מורא וללא פחד".

בהתייחסו למצב הבטחוני ונושא הגבולות אמר כחלון. "״כולנו״ ואני בראשה נעמוד כצוק איתן כנגד חלוקת ירושלים וחזרה לקווי 67׳. מעולם לא הרמתי יד על ארץ ישראל, כל מה שהשגנו בעבור הציבור נמצא בסכנה! אם ״כולנו״ לא תהיה חזקה, ההישגים האלה ייעלמו".

השר ציין: ״בתקופתי הגענו לשיאים בכלכלה. מעולם לא היה מצבה של הכלכלה הישראלית טוב מהיום. והיום הכלכלה היא של כולנו. לא של המאיון העליון. בניגוד לקודמיי, לנתניהו, לשטייניץ וללפיד – אצלנו – מפירות הצמיחה של המשק נהנים כולם, מנחם בגין התחיל לתקן ב-77 ואנחנו ממשיכי דרכו״.

כחלון הוסיף, כי עקב התערבותו הפך בית החולים ״אסותא״ באשדוד לבית חולים ציבורי לכולם. "מנעתי החרפה של בניית בית חולים באשדוד לעשירים בלבד, כאשר הוחלט תחילה שבית החולים יתן שירותים פרטיים (שר״פ)".

השר אמר כי בית החולים קיבל מאות מיליוני שקלים להפוך אותו מפרטי לציבורי. השר ציין כי אם ייבחר שוב לשר האוצר בית החולים יורחב לעוד שלוש מאות מיטות, ויהפוך לבית חולים גדול, המחזיק את עצמו כלכלית.

20190306 200636

השר תקף את רשימת ״כחול לבן״, ״מה זה כחול לבן אני לא יודע מה הכחול ומה הלבן, אני לא יודע אם הם בעד הבנקים או בעד הציבור, אם הם בעד הקבלנים או בעד הזוגות הצעירים. יש בלבול מוחלט, אני מצפה מכחול לבן שבאמת יחדדו את המסרים שנדע מה קורה איתם, ואז נוכל להתייחס״.

שר האוצר הוסיף: אנחנו הימין שגדלנו עליו, זוכרים את בגין, זה אנחנו, הימין השפוי. השר סיכם כשאמרנו שנוזיל את הצהרונים לא האמינו לנו והוזלנו. "כשאמרנו שנאריך את חופשת הלידה לא האמינו לנו, והארכנו. כשאמרנו שנעלה את שכר המינימום, שלא נעלה את המיסים, לא האמינו לכלום ועשינו הכל."

השר הזכיר שלפני מספר ימים הונחה אבן פינה באשדוד בפרוייקט ״הסכם גג״ יבנו עשרות אלפי יחידות דיור במחירים סבירים מאוד לתושבי אשדוד.

בכנס השתתפו, השרים אלי כהן, שרת הבינוי והשיכון ד״ר יפעת שאשא ביטון, חבר הכנסת אלי אלאלוף, חה״כ אשר סיום, ח״כ לשעבר יורם מרציאנו, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם.

השר הודה לעו״ד מאיר לסרי (בנו של ראש העירייה),לעו״ד צחי אבו , ולמזכירת סיעת כולנו בכנסת ז׳קלין אלפסי על ארגון הערב המוצלח שבו השתתפו מאות תושבי אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן