"רב ידע" בבית ספר "היובל": לומדים על החיים

לוחמי אש, לשונאים, סופרי סת"ם ואפילו סקיפר בנמל, היו בין האורחים אשר הגיעו לבית ספר ״היובל״ וסיפרו על תחום עיסוקם. היה זה במסגרת שבוע "רב ידע"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גם השנה, "היובל" קיים את שבוע "רב ידע" בבית הספר, כשהוא מעמיד את מושג הידע במרכז היום ודואג להעשיר את עולמם של התלמידים באמצעות הרצאות, סיורים, הדרכות ועוד. הורים רבים הגיעו לבית הספר ונשאו בפני התלמידים הרצות בתחום התמחותם. כך ניתן היה לשמוע תיאור מרתק מפיו של סקיפר בנמל, סיפורי גבורה ואומץ מלוחמי אש, הרצאה מפיו של מומחה מהאקדמיה ללשון, הצגת העבודה של סופר סת"ם ומרצים איכותיים נוספים אשר גילו כי מאחורי ההורים לילדים יש גם אנשי מקצוע ומומחים המוכנים לחלוק את הידע שלהם עם אחרים.

תלמידי השכבות הגבוהות נטלו אף הם חלק ביום המיוחד והעבירו בעצמם שיעורים אותם תכננו והעבירו בעצמם. במפגשים אלה, תחת הכותרת "תלמידים מלמדים תלמידים", העבירו הבוגרים שיעורים בנושא "יזמות" – תחום אותו לומדים בני השכבה הצעירים במסגרת קבועה הנהוגה בבית הספר.

גם ההורים והצוות החינוכי לא קופחו ולאחר פעילותם התכנסו להאזין להרצאתו המרתקת של ד"ר דניאל נווה, אשר נבחר לאחרונה כמרצה מעורר השראה באקדמיה בישראל, בנושא "התמדה וקשב בחיי המשפחה". אירוע נוסף ממנו נהנו כולם היה ביקורו של שגריר אוסטרליה, Mr. Chris Cannan בבית הספר. השגריר פגש תלמידים מקבוצת מצוינות אנגלית וקבוצה נוספת של תלמידים, איתם שוחח על תפקידו כשגריר, סיפר להם על אוסטרליה, ואף השיב על שאלותיהם של התלמידים הנרגשים, כאשר הם מנהלים איתו שיחה בשפה האנגלית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן