שר התחבורה ישראל כץ בביקור באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה כי ״ביג פאשן״ אשדוד, קיים ביום שלישי האחרון הפנינג בחירות דמוקרטי תחת הקונספט של "הזירה הדמוקרטית של ביג" במסגרתו התקיים בכיכר המרכזית של הביג הייד פארק דמוקרטי בהנחייתו של הכתב הפוליטי אטילה שומפלבי. 

בפאנל הפוליטי אשר היה פתוח לקהל הרחב, השתתפו נציגי מפלגות ופוליטיקאים ובהם: השר ישראל כץ מהליכוד, סתיו שפיר ממפלגת העבודה ומיכאל ביטון מכחול לבן. עוד השתתף סמיון גרפמן, כוכב הרשת ומנהיג המפלגה החברתית בטחון חברתי. היה ממש מעניין

פריחה רוצה לספר לכם על יוזמה מבורכת לקרוא כיכר בעיר ״אשת חיל״, לרגל יום האישה שחל השבוע. מדובר ביוזמה של אהובה עמרם יועצת ראש העיר לקידום צעמד האישה. שם הכיכר הנבחר הוא ׳אשת חיל׳ על שם המזמור המפורסם ״אשת חיל מי ימצא״.

רק אהובה מימין

המזמור הוא מזמור שמדבר על מעלות ותכונות האשה הן כרעיה והן כאמא קרייריסטית-סוחרת אשה חרוצה פעילה מנהיגת נשים עומדת אחרי בעלה דואגת למעמדו ולהצלחתו. פריחה מזכירה כי ההחלטה התקבלה לפני שנה אך לא יושמה עד כה, בקרוב נדע אן הפעם זה יקרה‫.

פריחה שמעה כי בני משפחתו של ציון חזן הבעלים של רשת עידן 2000 יחד עם חברים קרובים, שותפים לעבודה ומכובדים אחרים, התקבצו השבוע במתחם אירועים באשדוד "אחוזת הספן".

חזן הוזמן על ידי שני חבריו לצאת למסעדה לארוחת ערב וכשנכנס הופתע על ידי כ- 200 חברים ובני משפחה שצעקו לו הפתעה ושרו ׳הפי בורסדיי׳ לכבוד יום הולדתו ה-60 של חזן. בחוגגים היו שי סבג השותף של ציון חזן מבעלי עידן 2000, מנכ״ל הרשת בני גרינאפל, סמנכ"לית השיווק נועה בן אבו, מנכל ביג אשדוד בועז דריקס, סגן ראש עיריית אשדוד גבי כנפו, משה בן זקן, ז'אנו דגים, אילן אדרי, רותם ביטון ומכובדים אחרים מהעיר.

(צילום תומר חי)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן