עם או בלי קשר למאבק בין היו"ר אורנה הוזמן, למנכ"ל איציק בלומנטל: עיצומים בנמל אשדוד

הנהלת נמל אשדוד פנתה בשעה האחרונה בבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע בעתירה נגד הסתדרות העובדים הכללית החדשה ונגד ועד עובדי ציוד מכאני. הנהלת הנמל דורשת מבית הדין להורות לועד להפסיק את העיצומים "הפראיים" כדברי הנהלת הנמל. יוזכר כי בין מנכ"ל הנמל איציק בלומנ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"בקשה דחופה זו מוגשת נוכח עיצומים פראיים ובלתי חוקיים הננקטים על ידי עובדי סקטור ציוד מכאני באופנים שונים ומשתנים ובכלל זה הן היתחלות קבוצתית וחריגה מתוזמרת ומאורגנת של מנופאים והן האטה מכוונת בקצב התפוקה" נכתב בבקשה. "המדובר בצעדים ארגוניים מתוחכמים ומתחכמים המתוכננים בקפידה באופן שיקשה על המתבונן החיצוני להבחין ביד המכוונת המוציאה אל הפועל צעדים אלו".

הנהלת הנמל בבקשה טוענת עוד כי "המדובר בצעדים ארגוניים הננקטים 'מהרגע להרגע', מבלי שהוכרז סכסוך עבודה כדין, ללא כל הודעה ו/או התראה מוקדמת, כשנציגות העובדים מתכחשת לקיומם קל וחומר לאישורם, כמתחייב על פי דין, ממילא מדובר בצעדים ארגוניים בלי חוקיים, ובלתי מוגנים על כל המשתמע מכך".

עוד מוסיפים בבבקשה נציגי ההנהלה כי שיבושי העבודה המתוארים לעיל ולהלן הינם המשך ישיר וברור "לעיצומים הפראיים שננקטו על ידי נציגות העובדים בשבוע שעבר ובאו לידי ביטוי באי הרישום לשעות נוספות בסקטור ציוד מכאני".

יוזכר כי בין מנכ"ל הנמל איציק בלומנטל לבין היו"ר אורנה הוזמן בכור מאבק דמים. בלןומנטל זומן לשימוע לפני פיטורין. האם יש קשר?. ידוע שלמנכ"ל הנמל קשר טוב עם הוועדים, שחלקם לא רואים בעין יפה את הניסונות שךל היו"ר להדיח את המנכ"ל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן