היסטוריה ברשות למאבק בהתמכרויות באשדוד: הוקם ועד עובדים בגיבוי הסתדרות לאומית

במכתב שנשלח על ידי איתמר שרוני סמנכל אגף גיוס והתאגודיות עובדים בהסתדרות הלאומית למנכ"לית הרשות,סימונה מורלי הוא הודיע לה כי הוכרז על ועד יציג בקרב 120 עובדי הרשות. ואלה חברי הוועד שאושרו על ידי הלאומית: מוטי כהן, אביאל זרביב עמיחי חדד ולידור רענן. 

מוטי כהן. היו"ר הזמני. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ברשות למאבקר בסמים אומרים העובדים כי  מיום כניסתו של היו"ר החדש הרב מני אזולאי חבר מועצה העיר משס, הוא החל לגלגל את נושא התאגדות העובדים. "הוא בא במטרה אחת ויחידה לתת מענה לכל צוות העובדים ברשות העירונית למאבק בהתמכרויות צוות העובדים לא זכו עד היום להיות תחת ארגון של ועד עובדים" אומר חבר הוועד הנבחר, מוטי כהן שישמש כיו"ר הוועד עד לבחירות הקרובות בקרב כלל העובדים.

 

מני אזולאי

הרב מני אזולאי לאחר תקופה ששמע את צוות עובדים לקח את הנושא ללב ושיתף את חבר הדירקטוריון מישל ביטון, במצב הנוכחי שניהם נרתמו למשימה. ביום חמישי בערב נפגש הנציגים והיום כבר הכריזו על הקמת ועד פעולה.

במכתב ששוגר למנכ"לית הרשות מודיע שרוני סמנכל אגף גיוס בהסתדרות כי מעתה ואילך כל נושא תנאי השכר והעבודה וניהול המו"מ להסכם קיבוציי יעשה דרך הסתדרות לאומית. "כמו כן אסור להפעיל לחצים על העובדים בשל מעורבותם בהתארגנות העובדים"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן