ח"כ שפיר מגיעה לאשדוד‫: ״אשדוד היא אחת הערים החשובות ביותר בישראל״

חברת הכנסת סתיו שפיר תגיע ביום שני הקרוב למפגש פתוח עם תושבי אשדוד בפאב ״הזה״

צילום: ניר אריאלי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני ה‫-11.3 תגיע חברת הכנסת שפיר למפגש פתוח עם תושבי אשדוד. המפגש יתקיים בפאב "זה" ובו היא תספר על עבודתה בוועדת הכספים, על הסיכוי להחלפת השלטון ועל עמדותיה בנוגע למקומה החשוב של מפלגת העבודה בתוך המאבק לשינוי השלטון במדינה.

שפיר אמרה‫: "בכל פעם שאני מגיעה לאשדוד אני מבינה את כוחה וחשיבותה. היא אחת הערים החשובות ביותר בישראל – עיר גדולה שמייצגת תנופה, התחדשות וגאווה מקומית. באשדוד נמצאות אוכלוסיות רבות ומגוונות והתפקיד שלנו הוא לייצג את כולן, להוביל מאבקים לטובת האינטרס הציבורי בכל מקום, בכל עיר ובכל אזור" והוסיפה "אנחנו צריכים לפעול בדחיפות, כוח גדול ואמונה אמיתית בשינוי. למדינת ישראל מגיעה הנהגה שתחזיר אותה להיות מדינה בטוחה, יהודית ודמוקרטית שמובלת על ידי אנשים שאכפת להם מהצרכים של אזרחיה ולא מעצמם ומהמקורבים שלהם"

שפיר היא חברת הכנסת הצעירה ביותר בישראל ונכנסה לכנסת כשהייתה רק בת 26. מאז היא מובילה מאבקים למען שינוי מערכת הרווחה בישראל וחיזוקה, עצרה שחיתויות בעשרות מיליוני שקלים והייתה יו"ר ועדת השקיפות בכנסת האחרונה. שפיר נבחרה להיות אחת מ‫-100 האנשים המש_יעים ביותר על הפוליטיקה העולמית ונבחרה לעמוד בראש הוועדה למאבק בשחיתות ולקידום השקיפות הממשלית של ארגון ה OECD.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן