ברוך הבא

ניצחון גדול למכבי עירוני אשדוד על מ.ס שיכון המזרח. תומר ברוך שנכנס כמחליף, כבש בתוספת הזמן ושמר על הסטטוס-קוו בצמרת ליגה ב' דרום ב'. אלפי צפיות ברגע השער מתוך דף ה'פייסבוק' של עירוני וקולו המרגש של השדר פרץ בן משה. במוצ"ש בשעה 20:00 באיצטדיון הסינטטי תארח

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי עירוני אשדוד הצליחה לרגש אלפי צופים במסע לעבר ליגה א' דרום, כאשר נזקקה לשער ניצחון בדקה ה-93 מרגלי תומר ברוך, באיצטדיון בראשון לציון, מול מ.ס שיכון המזרח, במסגרת המחזור ה-25 של ליגה ב', דרום ב'. החניכים של שי מאור פתחו טוב את המשחק וכבר בדקה העשירית הצליחו לכבוש שער, שנפסל על ידי שופט המשחק יעד אילני בטענת נבדל, כאשר נדב עמר מסר להישאם אזברגה שהיה מעבר לקו ההגנה לטענת השופט אלוני, שהיה מהדמויות המרכזיות במשחק ביום שישי שעבר. כמה דקות לאחר מכן עידן חג'ג' השתלט על כדור במרכז הרחבה והוכשל בבירור על ידי הגנת שיכון המזרח. את יעד אלוני זה לא שיכנע והוא הורה להמשיך. בדקה ה-35 תומר בן חיים ניסה לכבוש מזוית קשה, אך פספס במעט את המסגרת. לקראת ההפסקה האורחת המשיכה לנסות. אברה מולטו בעט כדור מסוכן, שוער 'שיכון', עמרי בן דויד הדף לא טוב. עידן חג'ג' השתלט על הכדור החוזר וניסה למסור, אך הכדור פגע בידו של איתם שמאי, מגן שיכון המזרח. שוב המשרוקית של אלוני נדמה. הפעם היה ספק, אך זה לא עניין את שחקני אשדוד שמחו על כך וירדו למחצית עצבניים, כאשר הידיעות על הניצחונות הקלים של היריבות על המקום הראשון, קרית מלאכי ומכבי עירוני שדרות הגיעו.

המחצית השנייה הייתה מותחת והרבה היה מונח על הכף. אי לכך, שתי הקבוצות פחדו לטעות ומיעטו להגיע למצבים. שי מאור הכניס את ברוך דגו המנוסה בדקה ה-63 במקום מולטו אברה וכעבור 10 דקות, מהלך שהחל אצל דגו, הסתיים אצל אזברגה, ששוב כבש ונתפס בנבדל. פעם שנייה שאלוני פוסל שער לעירוני, אך ניתן לשופט ולצוות שלו להנות מהספק, מפני שהיו בעמדה יותר טובה. בדקה ה-82 שיכון המזרח כמעט כבשה, כאשר יצחק סלומון, חלוץ מ.ס שיכון המזרח, כבר הכניע את אנגלשטיין, אבל הבלם שגיא כהן היה במקום כדי להרחיק.

ככל שהשעון תקתק, מד הלחץ עלה ומאות אוהדי עירוני אשדוד שליוו את הקבוצה, לא היו מוכנים לרגע הענק שהגיע בתוספת הזמן, אולי הרגע המכונן והקסום של עונת המשחקים הזאת, שיתן דחיפה ובנזין מסוג מיוחד להמשך המאבקים. תומר בן חיים, הקשר והמנוע של הקבוצה, מסר כדור עומק נהדר לתומר ברוך, שבשתי נגיעות מופלאות, עצר את הכדור עם מקדמה מספיק טובה ובעט מקרוב, עם כל הלב, פנימה. שער שלישי העונה לברוך בן ה-20, שבחר לחגוג בנשיקה לסמל שעל חולצתו, במחווה חשובה לאוהדים. הקהל בצהוב כחול לא ידע את נפשו מרוב שמחה, כמו השחקנים שפצחו בחגיגות ובצהלות. השופט הוסיף את הדקות שבהן שחקני אשדוד חגגו ובדקה ה-100 שרק לסיום.

בסיום כאמור, ניצחון 0-1 קשה לעירוני אשדוד ורגע אחד מיוחד, שהפך 'ויראלי' וזכה לחשיפה גדולה ברשתות החברתיות. רגע השער של תומר ברוך והחגיגות שלאחריו, שמסמלים את העונה הקשה והמרתקת שעוברת על הקבוצה. מה שבטוח, את הצווחות של השדר הציורי של משחקי הקבוצה פרץ בן משה, אוהדי הכדורגל בעיר לא ישכחו עוד הרבה זמן.

תומר ברוך: "הקהל של עירוני מספר אחד בארץ"

חלוץ הקבוצה וכובש השער המדובר, תומר ברוך, העניק ראיון למערכת "השבוע באשדוד". ברוך בעיקר החמיא לקהל של מכבי עירוני אשדוד וכמו כן, סיפר על עצמו ועל תחושותיו בעקבות הגול הגדול והחשוב.

ספר לנו על עצמך?

“״נולדתי ברמלה ועברתי בגיל צעיר לגור בנס ציונה ושם אני גר עד היום. בעירוני אני משחק מתחילת העונה שהיא בעצם השנה הראשונה שלי בבוגרים."

תאר את רגע השער ואת התחושות שלאחריו.

“״התחושה של אחרי השער היה רגע של טירוף ושמחה שהרבה זמן לא הייתה לי. ואחרי שהמשחק נגמר הבנתי כמה ה-3 נקודות חשובות למועדון למאבק העלייה."

ראיתי שנישקת את הסמל. מה הוא מסמל עבורך?

"זה משהו שבא לי בטבעיות, כן נישקתי את הסמל אחרי הגול כי המועדון חשוב לי מאוד והוא נותן לי את הבמה הראשונית לפרוץ ולהצליח ביחד איתו, ובמיוחד האוהדים המדהימים שנותנים סיבה להילחם בשבילם. גם אמא שלי במקור מאשדוד אז זה חשוב לי ולמשפחה שלי."

דעתך על הקהל של עירוני?

"הקהל של עירוני זה הקהל הכי טוב בארץ”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן