מעמוס באהבה

האדומים אשדוד הביסו 0-3 את הפועל בקעת הירדן במסגרת המחזור ה-22 של ליגה א' דרום והתבססו במקום הרביעי. לישי ביטון, ארבייטמן וברוכיאן כבשו לאדומים, שהודרכו על ידי עוזר המאמן, עמוס וזאנה, שאמר בסיום: "אין יותר משמח מזה" במחזור הבא: משחק חוץ בפתח תקוה, נגד הפו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי עוד שבוע סוער, שכלל שמועות לא מבוססות על סיום דרכו של המאמן גילי לנדאו בקבוצה, אירחה קבוצת האדומים אשדוד את הפועל בקעת הירדן, הציגה יכולת משכנעת וכעת נמצאת 6 נקודות מעל יריבותיה לההעפלה ל'פלייאוף' העלייה. הנהלת הקבוצה תכננה להיפגש עם לנדאו ולדון על המשך דרכו בקבוצה, עקב שני ההפסדים הרצופים, אולם, המאמן הותיק הודיע על מחלה, נעדר מאימוני הקבוצה ומהמשחק נגד בקעת הירדן והותיר סימני שאלה רבים לגבי ההמשך.

עמוס וזאנה, עוזרו של גילי, נקרא לדגל וקיבל הרבה אהבה והערכה מהקהל ומהשחקנים. כ-500 אוהדים של האדומים הגיעו לתמוך בקבוצה ובוזאנה ועודדו ללא הפסקה, להבדיל מהמשחקים הקודמים. הקהל שמביע חוסר שביעות רצון מתפקוד המאמן, היה נראה משוחרר, שמח ורועש. גם השחקנים נראו מחוייבים, משוחררים ובשונה מהמשחקים האחרונים גם שמחים, תוך כדי שהם משחקים בחדווה ובתשוקה.

האדומים פתחו בהרכב התקפי, כאשר החלוץ הכי יקר בליגה א', שלומי ארבייטמן חזר להרכב, לאחר השעייה בת 4 משחקים והיה נראה רעב לשערים. גם וורקאט גדיף פתח בהרכב והיה מהטובים בשורות האדומים. בדקה ה-19 גדיף עבר שני שחקנים ומסר נהדר לארבייטמן שהסתובב ובעט מעל השער. 5 דקות חלפו והאדומים זכו בכדור חופשי מ-23 מטרים. אבירם ברוכיאן לא פתח בהרכב, ובהיעדרו, ניגש לכדור אהוב הקהל, הקשר לישי ביטון, שסובב כדור חזק לפינה הימנית של שוער הבקעה, אביחי דהן. הכדור נשק לקורה, נכנס לרשת ונתן את האות לחגיגות של הקהל האדום ששר בקולי קולות: "איזה גול!! איזה גול!!". 1-0 לאדומים, שער שביעי העונה ללישי וכנראה גם הכי יפה שלו השנה.

דקה לאחר שער היתרון, עידן שריקי היה פנוי ברחבה, אך בעט למרכז השער ושוער הבקעה, דהן, הדף בלי בעיה. הבקעה, הממוקמת מתחת לקו האדום ונלחמת על חייה בליגה א' דרום, ניסתה לצאת להתקפות, אך סבלה מחוסר דיוק ומחץ. בדקה ה-35 אילן שאוסקי מהאורחת סיכן את השער של האדומים, בפעם הראשונה במשחק, אך לא מצא את המסגרת, למזלו של אלון אאולוב, השוער הקופצני של האדומים, שכמו ארבייטמן, חזר מהשעיה של 4 משחקים. בדקה ה-40 גם שי דויד, חלוץ בקעת הירדן, ניסה את כוחו בבעיטה, אחרי מהלך יפה, אך הכדור עלה מעל השער. התוצאה נשמרה עד ההפסקה והמארחת ירדה מעודדת, עם דחיפה עצומה של הקהל, שנראה מאושר מהעובדה שגילי לנדאו לא נמצא.

המחצית השנייה נפתחה עם שירה של הקהל האדום, והדבר הכניס הרבה התלהבות וביטחון בשחקני הקבוצה. האורחת, עם מאמנה, אורי קרגולה, ניסתה לחזור למשחק ללא הצלחה, עקב פעולות שבלוניות בהתקפה. בדקה ה-60 התקפה מסוכנת של האדומים הכפילה את היתרון. עידן שריקי מסר מדויק לארבייטמן, שבעט מ-10 מטרים בנגיעה אחת, ברגל שמאל, לפינה ולרשת. 2-0 לאדומים וסיומת נפלאה לחלוץ נבחרת ישראל לשעבר (10 הופעות ו-3 שערים), שבחודש מאי יהיה בן 34.

האדומים היו יכולים להשיג תוצאה גבוהה יותר, אך האטו את הקצב. השוער אלון אאולוב אף ספג כרטיס צהוב מיותר מהשופט מורן ארד, מפני בזבוזי זמן בדקה ה-64. בדקה ה-82 אבירם ברוכיאן עלה לשחק במקומו של לישי ביטון, שזכה לתשואות מהקהל שמרעיף עליו אהבה מדי שבוע ובצדק. בתוספת הזמן ברוכיאן גם השפיע על המשחק והזכיר לנו את ימיו הגדולים מליגת העל, כאשר בעיטה חופשית נפלאה שלו מ-19 מטרים מצאה את הרשת בפעם השלישית במשחק. השער הנהדר של ברוכיאן גם היה המהלך האחרון במשחק ובסיום הקהל חגג עם השחקנים.

האיש הכי שמח באיצטדיון הסינטטי, ביום שישי בצהריים, בשבוע שעבר, היה עמוס וזאנה, שנהנה לעמוד על הקווים והשכיח את דמותו של גילי לנדאו, שנראה לא רצוי בעליל. וזאנה אמר בחיוך בסיום: "אין דבר יותר משמח מלנצח וגם לעמוד על הקווים. מאוד מרוצה מהמשחק של השחקנים. הם ממש התאבדו על כל כדור. היום ראינו שהשחקנים באו במלוא המוטיבציה והראו לכולם שהכל תלוי בהם." כשנשאל וזאנה לגבי האפשרות שיחליף את גילי, כמאמן הקבוצה, אמר בביטחון: "אני נמצא במועדון מיום הקמתו. כל מה שיבקשו ממני אעשה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן