הדרבי אדום

משחקי המחזור ה-24 במסגרת ליגה ג', מחוז מרכז סיפקו לנו דרבי מרתק שהסתיים בניצחון 0-2 של הפועל בני אשדוד על אשדוד סיטי. בית"ר אשדוד השיגה ניצחון יוקרתי בדקה ה-90 בקרית עקרון

צילום: מתוך דף הפייסבוק של אשדוד סיטי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל בני אשדוד אירחה במוצאי שבת האחרון באיצטדיון הסינטטי את קבוצת אשדוד סיטי. המשחק היה מותח, דרמטי וברמה גבוהה, ובני אשדוד ידעה שרק ניצחון יקדם אותה לקראת מטרת העל שלה- השתתפות במשחקי 'פלייאוף' העלייה בתום העונה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה פערי האיכות באו לידי ביטוי. בדקה ה-75 באנאטיהו דאמנה מבני אשדוד העלה אותה ליתרון 1-0 חשוב ובדקה ה-93 עוז עוזר חתם את התוצאה והעניק ניצחון יוקרתי 0-2 לחניכים של ניר אבגי, שהתבססו במקום השלישי המוביל ל'פלייאוף'. במחזור הבא תצא בני אשדוד למשחק חוץ מול עירוני בית שמש ואילו ה'סיטי' תארח את הפועל עירוני גדרה למשחק קשה.

הנציגה השלישית של אשדוד בליגה ג' מרכז היא בית"ר אשדוד שנמצאת בתקופה מצויינת. במשחק שנערך באיצטדיון העירוני בקרית עקרון בצהרי שישי האחרון, התארחה בית"ר אשדוד והתמודדה מול מכבי קרית עקרון, קבוצת הצמרת, לה יש שאיפות 'פלייאוף'. ערן חדד העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-52. בית"ר לא הורידה את הראש והישוותה כעבור 7 דקות, מרגלי משה שוקרון. בדקה ה-90 כבש יצחק יברקן, שנכנס כמחליף את שער הניצחון לכבוד בית"ר אשדוד. יבקרן קיבל כרטיס צהוב לאחר שחגג את השער בהתלהבות, כמו כל שחקני וצוות הקבוצה, שהמשיכו את החגיגה בתוך חדר ההלבשה. ניצחון יפה לבית"ר אשדוד, שתארח במחזור הקרוב את הפועל טירת שלום ותנסה להמשיך את המומנטום שהיא נמצאת בו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן