חולון כבשה שחורה

הפסד שני ברציפות לקבוצ הפועל אשדוד בכדוריד למ.כ חולון, שנמצאת בתקופה לא טובה. טל הרשקוביץ בלט עם 10 שערים. במחזור הבא: הפועל מארחת את א.ס רמת השרון (שישי, 16:00, אולם מקיף ט')

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפסד נוסף לחניכים של אולג בוטנקו, שהציגו יכולת ירודה ביום שישי האחרון. אשדוד חסרה את השוער הקבוע טומיסלב סטנקוביץ', את המקשר יותם טל ואת השחקן השמאלי שרון שלם וכבר במחצית הראשונה הקבוצה הצעירה והנמרצת מחולון ביססה את יתרונה. לאחר 30 הדקות הראשונות לוח התוצאות באולם מקיף ט' הראה 19-16 לאורחים.

גם במחצית השנייה חולון הייתה טובה יותר ושיחקה עם הרבה יותר תשוקה ומרץ. אשדוד מצדה, מאז ההפסד בחצי גמר גביע המדינה, נראה כי משהו כבה בה והיא לא מצליחה לחזור לעצמה. מלבד, טל הרשקוביץ' שהבקיע 10 שערים וגאבור לנגהאנס שכבש 8, הקבוצה לא תפקדה ובסיום: 37-31 לחולון, שחגגה ניצחון שני ברציפות על אשדוד, לאחר שהדיחה אותה מהגביע לפני שלושה שבועות. בשבוע הבא תפגוש אשדוד את הקבוצה הלוהטת מרמת השרון, שמגיעה אחרי 7 נצחונות ברציפות.

עוד כבשו לאשדוד: עמרי קושמרו- 3, שי הרשקוביץ'- 2, יוסי ביטרמן- 2, אדיר כהן- 2, עמית ישראל, בן-גוזי, לו אוקסבורג ואיתי סוויסה- 1 (כ"א).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן