כשנתיים לאחר שהוסגר מארגנטינה: שוב נעצר יניב אביטן מאשדוד

יניב אביטן, שריצה עונש מאסר בכלא בארגנטינה, בגין הברחת 20 ק״ג קוקאין בברזיל, נעצר הפעם לכאורה בחשד לייבוא קוקאין לישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר נעצר יניב אביטן (33) על ידי שוטרי ימ״ר לכיש בחשד למעורבות בתוך ייבוא קוקאין לישראל. זאת לאחר שהתברר שנמלט למספר חודשים, כך לפי אתר ״פוסטה״. סוכן סמוי, הוא זה שהפליל את אביטן ונאשמים נוספים, בחשד כי ייבאו כארבעה ק״ג קוקאין מברזיל לישראל.

כתב אישום הוגש בתיק זה לפני כשלושה חודשים, נגד דני טרייגר (32) שהתגורר לאחרונה בבוליביה, משה חזן (33), ירין מלכאיל (32), רפאל אוטמני (25) ורמז שמלשוילי (30) מאשדוד, וכן אוריאל מוסטורוב מאור יהודה. ביום שני האחרון הובא אביטן לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, בבקשה להאריך את מעצרו בתשעה ימים. כבר בתחילתו של הדיון, נציג היחידה החוקרת, ציין, כי אביטן היה דרוש לחקירה ואף התנהל משא ומתן על הסגרתו.

אביטן, לטענת המשטרה, הבטיח להתייצב לאחר כתב האישום נגד אחרים, אך לא עשה כן, עד שהסגיר את עצמו השבוע. עוד לפני פרוץ הפרשה, בסוף נובמבר דאשתקד, אביטן הגיע לישראל, ומאז לא היה ברור היכן שהה. סנגורו, עו״ד עמית ויצמן, הכחיש את המיוחס למרשו. בתום הדיון, השופט אבישי כהן, קבע כי מחומר החקירה עולה חשד סביר, ולכן האריך את מעצרו עד השבעה במרץ. אביטן מוכר היטב למשטרה בתחום הסמים. בינואר 2018 ישב 16 חודשים בכלא, וזאת לאחר שהורשע בתיק גידול מריחואנה בשתי מעבדות ״הידרו״ בראשון לציון.

67356735753

עו"ד עמית ויצמן

לאחר שהוסגר לישראל מארגנטינה, הוא נעצר בתיקי המעבדות, ושם נשפט לארבע שנות מאסר על הברחת 20 ק״ג קוקאין מברזיל לארגנטינה. כאמור, אביטן גורש מארגנטינה ביוני 2017, לאחר כשלושים חודשים במאסר. בכלא, סבל אביטן מהתנכלויות של אסירים מוסלמים, ובעיצומה של הפרשה, אף הורעל ונזקק לטיפול רפואי בבתי החולים המקומיים. עונשו קוצר בחצי, וזאת לאחר שחתם על הסכם עם הרשויות כי לא ייכנס לארגנטינה.

בסוף שנת 2018ֿ קשר אביטן לכאורה עם נאשמים אחרים לייבוא של כארבעה ק״ג קוקאין מברזיל לישראל. כאן בישראל, הרשויות מכירות היטב את אביטן, וזאת מעבירות שונות בתחום הרכוש והסמים. אביטן כאמור, ריצה מאסרים רבים ושמו אף נקשר לארגוני פשיעה מאזור הדרום והשפלה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן