דרמה בנמל : מנכל נמל אשדוד זומן לשימוע ל פני פיטורים

יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד בחמש השנים האחרונות, זומן לשימוע לפני פיטורים על ידי הדירקטוריון בעקבות משבר אמון חריף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יצחק בלומנטל, מנכ"ל נמל אשדוד בחמש השנים האחרונות, זומן לשימוע לפני פיטורים על ידי הדירקטוריון בעקבות משבר אמון חריף; בלומנטל לא דיווח על צ׳קים של קופת העזרה ההדדית לעובדים שהגיעו לשוק האפור; חלה ירידה של 5% בתנועת המטענים ב־2018 בניגוד לעלייה בנמל חיפה; כהונת המנכ"ל התאפיינה בטיפול לקוי במנופים ואי־הצטיידות בחלקי חילוף.

התייחסות מנכ״ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל:

״כמנהל החברה הובלתי את נמל אשדוד ב-5 השנים האחרונות לשיאים של תפעול ורווחיות, לצד הכנסת סטנדרטים חדשים של ניהול תקין וניקוי תופעות פסולות שהיו נהוגות בנמל בעבר. בתקופה זו הנמל רשם הישגים פיננסים ותפעוליים שהניבו דיבידנדים והכנסות שיא למדינה.

הובלתי לשינוי יסודי בנורמות יחסי העבודה שהיו קיימות בנמל והכנסתי בהם סטנדרטים חדשים. החברה הפסיקה לחלוטין את תופעת הנפוטיזם וקלטה מאות עובדים חדשים במסגרת גיוון תעסוקתי ותוך פתיחת תפקידים, שהיו על טהרת גברים, בפני נשים.

הזימון לשימוע שנשלח אליי אמש, בשעת לילה, באופן אישי, ופורסם הבוקר הוא מגמתי ורצוף באי דיוקים. ההחלטה על השימוע, בהובלת יו״ר הדירקטוריון, התקבלה ממניעים תמוהים דווקא בעת הזו. יש לי תשובות מצוינות לכלל הטענות ואני מתכון להמשיך ולנהל את הנמל גם ב-2020״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן