עו"ד כנפו משיב אש: "דרעי לא יכול לכפות על לסרי למנות ממ"ק, שלא נאמן לדרכו וחותר תחתיו"

דבריו של יו"ר ש"ס, אריה דרעי באשדוד הערב כי "אמסלם  לא יוחלף ויש חילול ה' גדול באשדוד" עוררו זעם בלשכת ראש עיריית אשדוד. ממלא מקומו, עו"ד גבי כנפו בתגובה מסר: "דרעי אינו יכול לכפות על ראש עיר ד"ר יחיאל לסרי למנות ממלא מקום, שאינו נאמן לדרכו ולחזון של

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעיריית אשדוד לא ממתינים הרבה והתגובה של ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו על דבריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי הייתה חד משמעית. "אנחנו מכבדים מאוד את הרב אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים, אולם חזקה עליו כשר הפנים שהוא גם יודע שאינו יכול לכפות על ראש עיר ד"ר יחיאל לסרי למנות ממלא מקום, שאינו נאמן לדרכו ולחזון שלו , ולמען העיר ותושביה" הגיב עו"ד גבי כנפו לשאלת "אשדוד 10". "ובוודאי לא למנות ממלא מקום החותר תחת ראש עיר משיקולים אישיים ולא מדאגה לצרכים של הציבור הספרדי חרדי באשדוד".

כזכור, הודיעו לאמסלם בשבוע שעבר מעיריית אשדוד כי לא ישתפו אתו פעולה והוא יוחרם. זאת בשל התנהלותו, לטענתם, בנוגע להסתה של גורמים חרדים בנושאי שבת ודת בעיר. מאז הנתק נמשך.

ש. כנפו, דרעי אמר שאמסלם לא יוחלף ואתם לא עובדים מולו יש סיכוי שהם יהיו באופוזיציה?

"לא בהכרח. אמנם נצטער אם הם יפרשו ואנחנו אומרים שמתבקש שיו"ר התנועה יצטרך לגלות אחריות ולבחור אדם מתאים אחר במקומו של אמסלם, אדם אחר, שידאג באמת לצורכי הציבור החרדי ספרדי בעיר. ש"ס שותפה טבעית שלנו ותיקה וחשובה ונשמח להיות הנציגים שלה בהנהלת העיר ולדאוג לצרכיהם"

ש. דרעי קבע שבאשדוד יש חילול ה' גדול

"מי שעושה ערב בחירות לכנסת באשדוד כנס לא חושב שראוי שנתייחס אמירות כדי שישיגו מה שהם רוצים העיר חיה בהרמוניה ובשלום וכל מי שמנסה להפר את הסטטוס קוו נגד התושבים ונגד הציבור שלו".

ש. מאז המשבר דיברת אתה או לסרי עם דרעי ?

" אנחנו נמצאים עם גורמים סביב השר"

ש. החרם שלכם עלך אמסלם נמשך ?

"כן. כל דבר שיש בו צורך לש"ס לא עובר דרך אמסלם"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן