דרעי:"באשדוד יש חילול ה' גדול את אבי אמסלם אני לא מחליף"

אריה דרעי יור שס בכנס באשדוד עוקץ את ראש העיר  דר יחיאל לסרי בנושא השבת ובנוגע לחרם שהטיל על נציגו אבי אמסלם"באשדוד נעשה חילול ה׳ גדול,  ושאף אחד לא יחשוב שאני יחליף את אבי אמסלם, הוא נלחם ונתמוך בו עד הסוף״.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״כאן בעיר אשדוד נעשה חילול ה׳ גדול. אביגדור ליברמן החליט לקיים בשבת קודש מסיבת עיתונאים במסעדה לא כשרה, הכל רק בגלל חוק המרכולים. מה אנחנו רוצים בסה״כ? לשמור על יום השבת. אבל לא יעזור לליברמן – ש״ס תהיה במשרד הפנים גם לאחר הבחירות״.

עוד אמר דרעי "אנחנו נדרוש אחרי הבחירות את משרד הקליטה! היום אי אפשר להסתובב שם במסדרונות המשרד אם אתה לא יודע לדבר רוסית, נשנה את זה שידעו שם גם צרפתית ואתיופית. שאף אחד לא יחשוב שאני יחליף את אבי אמסלם, הוא נלחם ונתמוך בו עד הסוף״.

 

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן הגיב לדבריו של אריה דרעי הערב נגד העולים מברית המועצות לשעבר:

״בדיקות ד.נ.א. ליוצאי ברית המועצות זו נורמה מקובלת. משרד קליטה צריך לטפל רק ביוצאי צרפת ואתיופיה. כך אמר הערב אריה דרעי, מנהיגה של ש"ס.

ידידי, התבלבלת. לא יקום ולא יהיה. ישראל ביתנו תפעל בכל הכוח נגד בדיקות הד.נ.א. המשפילות והמבזות שהמציאו עסקנים חרדים, נקבל לידינו את משרד הפנים ונפסיק עם הגזענות והאפליה שמקדם הממסד החרדי כנגד יוצאי ברית המועצות לשעבר. נקדם נישואים אזרחיים ונאפשר לכל רשות מקומית להחליט באופן עצמאי לגבי פתיחת מרכולים בשבת. נקדם עלייה מכל התפוצות ונקבל את כולם בזרועות פתוחות.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן