קורס המנהיגות וההעצמה לנשים יהודיות וערביות

20 נשים משני העמים סיכמו השבוע, 8 מפגשים במסגרת קורס למנהיגות וקואצ'ינג, מטעם המכון היהודי ערבי של ההסתדרות

מימין לשמאל:סילבנה אלגריסי (רכזת פרוייקטים),משה בן עטר (חבר הוועד המנהל),אביבה אביבית אסולין (מרצה ופעילה חברתית),פארוק עמרור (יור המכון היהודי ערבי של ההסתדרות החדשה).
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקורס מתקיים בימי שלישי,במשך חודשיים,,שכללו הרצאות בנושאים: העצמה,דו קיום,גישור,מנהיגות,מוטיבציה,תקשורת בין אישית,קואצ'ינג ועוד,בהוראתה של המאמנת האישית,אביבה אביבית אסולין.

מטרת הפרויקט להפגיש 10 נשים יהודיות ו10 נשים ערביות,להעביר אותן תהליך משותף של העצמה אישית,כאשר תוך כד הדינמיקה הקבוצתית בהרצאות,להביא לשיתוף פעולה וליצירת חברויות ביניהן,להעלות את חשיבות נושא הסובלנות,קבלת ה"אחר" ללא קשר למוצא,דת או לאום. בנוסף יועד הקורס להפוך את המשתתפות לשגרירות להעברת התכנים ביישובים שלהן,שישמרו על קשרים טובים ביניהן גם לאחר הקורס ויהוו מודל לחיקוי לחברה הישראלית מרובת השסעים.
במפגש המסכם (מצ"ב תמונה) נכחו בין השאר,פארוק עמרור (יו"ר המכון היהודי ערבי של ההסתדרות החדשה),משה בן עטר (חבר הוועד המנהל של המכון),סילבנה אלגריסי (רכזת פרוייקטים במכון) והמרצה אביבה אביבית אסולין(קואצ'רית,מרצה ופעילה חברתית), הייתה אחראית על ביצוע הפרוייקט בפועל.

פארוק עמרור,הפועל ברחבי הארץ והעולם,רואה בפרויקט התגשמות חזונו לשום,הביע את התרגשותו וברך את הבנות על שיתוף הפעולה והרצון לשמור על קשר ביניהן ועם המכון בארועים החברתיים שיהיו בהמשך.

סילבנה אלגריסי שיבחה את הצלחת הקורס והדגישה שהיא רואה בו חלק מחיזוק מעמד האישה והעצמת נשים בחברה.

אביבית אסולין סיכמה ואמרה שהשלום מתחיל בתוך כל אחד מאיתנו כאשר האדם מנקה את עצמו ממשקעים,מרפא את נפשו,חי במקום של סובלנות וקבלת האחר ללא שיפוטיות,קל לאדם שהגיע לאיזון,ללמוד לקבל את האחרים כפי שהם,ללא קשר ללאום,עדה,מוצא או נטייה מינית.
משה בן עטר הדגיש את חשיבות העוצמה של נשים פורצות דרך,המשנות דפוסי חשיבה,יוצרות שינויים מובילות ומנהיגות. מקרבן תצמח הנהגה חדשה לחברה הישראלית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן