"אבי אמסלם מוחרם בשל התנהגותו, לא יוזמן לפגישות ולא נעבוד מולו עד שיוחלף במישהו אחר"

לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי נמאס מאבי אמסלם, יו"ר סיעת ש"ס וממלא מקום ראש העיר והראה לו את הדרך החוצה, באופן אישי. בינתיים, נמסר לו בהודעה כי הוא מוחרם והוא כעת 'פרסנוה נון גרטה', כלומר,  אישיות לא רצויה בלשכת ראש העיר ובלשכת המנכ"ל. כלומר: לא יק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מקורבי ראש העיר אומרים כי מדובר בהחרמתו של אמסלם בלבד ולא בסיעת ש"ס. "הוא עבר את כל הגבולות ונוהג כאופוזיציה ואין שום ספק שמי שמושך בחוטים ומנהל אותו כבובה הוא יהודה אבידן וטביעות אצבעותיו מורגשות היטב"

הקש ששבר את גב הגמל היה פרשת הקראוון שהוצב באופן ברוטלי לא חוקי ומתריס ברובע ג' על ידי קבוצת צעירי "מרביצי" הקשורים לזרם הליטאי. מדובר בצעירים ספרדים, שהקימו לעצמם בית כנסת ייחודי לתפילות שלהם באורח אשכנזי ליטאי. ל"אשדוד 10" נודע כי קבוצה זו הצביעה ללסרי ולרשימה שלו ובכלל לא לש"ס.

בעירייה מאשימים את אמסלם כי הוא זה שהורה להציב את הקראוון הלא חוקי בכוונה לסבך את לסרי שיורה על פינוי ויואשם כמי שמפנה או הורס בית כנסת. "בחודש האחרון יש החמרה מצדו של אמסלם מול לסרי והוא מבעיר ומשסה אוכלוסיות" אומרים בעירייה. "אי אפשר לעמוד במצב כזה. הוא פועל בניגוד למדיניות לסרי ובניגוד להתחייבות הקואליציה. הוא נוהג כאופוזיציה ופועל חד צדדית ולכן הוא מוחרם מבחינתו"

בכל אופן הקראון הלא חוקי הוצב לפני שלושה ימים על גינה ציבורית סמוך לעוד קראוונים לא חוקיים במקום. בעירייה סבורים כי את ההנחייה להציב את הקראוון נתן אמסלם.

 

 קראוון ברובע ג

הקראון הלא חוקי, שהצית את המריבה הגדולה

בעירייה לא המתינו יותר מידי, ועל פי מדיניות חדשה ככל הנראה הוצא למקום באופן בהול צו הריסה מינהלי מיידי חתום על ידי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. יצויין כי במקום יש  קרוואנים נוספים המוצבים שם לא חוקי. בעירייה אמרו כי מתנהלים נגדם הליכים בבתי משפט. אגב, ביום ראשון יפונה הקראוון על ידי העירייה בחסות משטרה ומאבטחים.

זה הספיק לאמסלם להבעיר את השטח. כך לדעת לסרי ומקורביו. אמסלם הפעיל את כל האתרים החדשותיים החרדים ובעצמו עשה רעש גדול על כך שלסרי מפנה\הורס בית כנסת. הכותרות היו קשות ומקורבי לסרי טוענים כי יש בידיהם הוכחות כי אמסלם בעצמו הורה להציב את הקראוון כדי ליצור פרובוקציה.

לסרי, ממלא מקומו גבי כנפו ומנכ"ל העירייה אילן בן עדי , הבינו שבדרך הזאת לא ניתן יותר לעבוד מול אמסלם שמזה מספר שבועות הוא פועל וחותר תחת לסרי והקואליציה ומרבה להשמיץ, לעורר פרובוקציות שונות בנושאי שבת וכדומה.

מה שעוד מרתיח את לסרי הוא העובדה שאמסלם התחבר באחרונה למנכ"ל חפ"א, יהודה אבידן שנוא נפשו של לסרי ולדעתם מקורבי לסרי , ביחד הם מעוררים פרובוקציות. "אבידן מושך באף את אמסלם והשתלט עליו ומציע לו איך ומה עושים כדי לעורר סערות". יצויין כי אבידן בהסכמה של לסרי מועמד להדחה מתפקידו כמנכ"ל חפ"א.

מקורבי לסרי אמרו כי בשלב זה לסרי לא מפטר את אמסלם, אלא מנתקים אתו מגע. "לא עובדים מולו, הוא לא יוזמן לישיבות ואם יבוא עם בקשות לא נפגש אתו. הוא פשוט לא מתאים להיות יו"ר סיעה ולא כממלא מקום. בש"ס יצטרכו להחליט אם להשאירו או להחליפו באחר".

לסרי מסר :"אין תגובה"

אמסלם, לא משיב לטלפונים

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר בתגובה: "אני מגבה באופן מוחלט את יו״ר סיעת ש״ס באשדוד, אבי אמסלם ומביע את הערכתי הרבה לפועלו באשדוד. אמסלם הוא ראש סיעת ש״ס ויישאר בתפקידו והוא ממלא את תפקידו לשביעות רצוני המלאה. אמסלם הביא לתוצאה מצויינת בבחירות למועצת עיריית אשדוד והוא ימשיך לעמוד בראש הסיעה בתמיכתי המלאה״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן