"עקצו אותי בסלקום, הציעו אביזרים במתנה וחייבו אותי באלפי שקלים"

מישל בן חמו, גמלאי בן 67 מאשדוד טוען כי כשהגיע לסניף השירות של סלקום באשדוד, הציעו לו לכאורה מכשירים נוספים ואביזרים. "אמרו לי שזה 'מתנה' וחייבו אותי באלפי שקלים". חברת ׳סלקום׳: "העסקאות תקינות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מישל בן חמו, גמלאי בן 67 מאשדוד "הבין" בדרך הקשה כי "אין מתנות חינם" בטח לא כשמדובר ב"מתנות" מחברות עסקיות. לטענתו, ״סלקום עקצו אותי באלפי שקלים" הוא אומר כשהוא מספר את המקרה וקולו נשנק מבכי. "אני גמלאי. לפני כ-4 שנים כשהגעתי לסניף באשדוד והציעו לי לרכוש אביזרים. אמרו לי שזה 'מתנה' שמגיעה לי".

בתמימותו הוא הסכים, למרות שאין לו מה לעשות עם המוצרים האלה. בכל זאת פנסיונר בן 67 אשר כל מה שהוא צריך זה מכשיר פשוט שיוכל לדבר עם בני המשפחה. אבל אז, לדבריו, החלו החשבונות להגיע והתברר לו שלא מדובר במתנות אלא בחיוב כספי עבור אותם אביזרים ומכשירים שקיבל וכעת הוא מחייב בהם במחיר מופקע, בעלות של אלפי שקלים. "נציגת השירות הציעה לי דברים. התייחסו אלי יפה. חייכו ואמרו שמגיע לי. אמרו רק שאני צריך לחתום. הייתי תמים ולא הבנתי. אבל זה לא נפסק, כל פעם ממשיכים לשלוח לי הודעה בנייד ואומרים שמחכה לי חבילה בסניף" .

 באיזה אביזרים מדובר?

"אוזניות, שעון, דברים שאני לא רוצה ולא צריך, ופיתו אותי לקחת וחייבו אותי במחיר מופקע. וגם כל מיני מכשירים ניידים. מה אני צריך לשדרג את הנייד? אני לא מבין בזה. בסך הכל רציתי נייד שאוכל לדבר עם המשפחה".

אז למה הסכמת?

"בהתחלה הייתי תמים והאמנתי להם שזה מתנה ומי לא ייקח מתנה?. אני אדם ישר שמאמין לאנשים. הם דיברו יפה והאמנתי".

כשניסה לברר על מה הוא מחויב הסבירו לו לטענתו שביצע עסקאות. "לא נותנים לך את החשבון מיד. אתה מקבל אחר כך את השוק כשאתה רואה את החיוב. הייתי שם בשנה שעברה וביקשתי לדעת על מה אני משלם 770 שקלים בחודש. מישהי בשם רויטל כתבה לי פירוט של כל מה שרכשתי. לדבריהם, הפירוט כולל מכשירים ואביזרים כשלידם כתוב סכום חיוב חודשי כפול מספר התשלומים. לא את מחיר הדברים שקניתי."

ואכן בפירוט הידני שהוא מציג לפנינו, נכון לחודש פברואר 2017 יש פירוט ארוך של מכשירים. כך למשל, מכשיר סמסונג 8 135+ 33 תשלומים או אביזרים 40 שקלים כפול 24 תשלומים. בסוף נכתב הסכום הבלתי יאמן 16,616 שקלים ושנכון לאותה תקופה יש לו עוד 3 חודשים תשלום של 740 שקלים לחודש.

a312

"על הכל הם לוקחים סכומי עתק. לקחו ממני 30,000 שקלים ועדיין לא מרפים. אחרי שסגרתי איתם חשבון והתנתקתי מהם", טוען בן חמו.

אחיו חיים בן חמו, שהגיע איתו לסניף לעזור לו שילם לדבריו את החוב במזומן וטוען. "הם לא מסבירים. כשביקשתי שיכתבו לנו מסמך שאין יותר חובות לאחי, הם סירבו. אמרו שיתנו רק קבלה על מה ששולם. זה מקומם ככה לנצל תום לב של אדם מבוגר”.

סלקום: "העסקאות תקינות"

בסלקום מסבירים כי "העסקאות תקינות, בשנים המדוברות הלקוח נהג להגיע למרכז השירות, לבצע עסקאות ולרכוש ציוד. יצוין שמעולם לא פנה בנושא החיובים, ולבקשתו, המסמך המדובר נשלח אליו עוד לפני פניית העיתון״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן