מעדני גורמזנו וקלימרו

קבוצת האדומים אשדוד שוב איכזבה והפסידה ב'וינטר' להכח עמידר רמת גן, בתוצאה 2-1 ,במסגרת המחזור ה-21 של ליגה א' דרום. הקבוצה נותרה במקום הרביעי, המוביל למשחקי 'פלייאוף' העלייה בתום העונה. ווראקט גדיף שנכנס כמחליף, צימק בדקה ה-90, לאחר שערים של גורמזנו בפנדל

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של גילי לנדאו ממשיכים לאבד גובה, כאשר ירדו מנוצחים בפעם השנייה ברציפות, הפעם מול הכח ר"ג ומאמנה המוכשר, עומר פרץ. האדומים יכולים לראות את עצמם מקופחים, מפני ששער של גדיף בדקה ה-84, שלטענתם היה חוקי, נפסל על ידי שופט המשחק, רפאל גבע, בטענת נבדל.

כ-450 צופים הגיעו לצפות במשחק הצמרת באיצטדיון 'וינטר' הישן והטוב, ביניהם, יובל נעים אחד, שנצפה עומד ביציעי הכח, לצד מכריו ומעניק פרשנויות לכל דורש. אשדוד פתחה טוב והגיעה להזדמנות הראשונה שלה בדקה השביעית, כאשר ברוכיאן ושריקי, לא דייקו ולא הצליחו לנצל טעויות בהגנה של הכח. דקה אחר כך, לישי ביטון החליף מסירות עם ברוכיאן וניסה להפתיע ממרחק את שוער הכח, אלדד פשחצקי, שהיה מוכן וקלט את הכדור.

בדקה העשירית הכח עמידר יצאה להתקפה המסוכנת הראשונה שלה. החלוץ הנפלא שלה, שרון גורמזנו ביצע הטעייה נהדרת ברחבה והוכשל על ידי יאיר אזולאי, שאיחר להגיע. פנדל מוצדק להכח. גורמזנו בן ה-35 ניגש לבעוט שלח את מתן סילברה, השוער הצעיר שהחליף את דין גל הפצוע, לצד אחד, בעט לצד השני באלגנטיות וכבש את שערו העשירי העונה, בכל המסגרות.

בדקה ה-37 האדומים אשדוד ניסתה לחזור למשחק, כאשר ברוכיאן מצא את עידן שריקי, שמזוית קשה בעט חזק למסגרת, אך פשחצקי התעופף והדף נהדר לקרן. שתי דקות חולפות ומהלך נהדר של הכח מצד ימין הסתיים בבעיטת יעף נהדרת של גורמזנו, שהלכה החוצה. שתי הקבוצות הציגו מחצית קצבית, מלאה במצבים, שהסתיימה ביתרון זעיר למארחת.

גם המחצית השנייה הייתה טובה וכבר בדקה ה-47 האדומים זכו בכדור חופשי מצד שמאל, במרחק 18 מטרים מהשער. אבירם ברוכיאן סובב נהדר, אך הכדור ננעץ במשקוף השער של הכח. הסגולים לא התרגשו והתחילו לצאת להתקפות מסוכנות. בדקה ה-58, אחת כזאת, שהתחילה אצל מור נעמן, המשיכה אצל יריב קלימרו, שהעביר בנגיעה לגורמזנו, שהחמיץ מקרוב. שתי דקות חולפות ושוב גורמזנו פנוי ברחבה ומשגר שמאלית לפינה הקרובה, אך סילברה השוער הצעיר הדף טוב.

בדקה ה-65 הגיע הרגע של המשחק. יריב קלימרו קיבל כדור באגף הימני, 'חתך' לאמצע, עבר בקלילות את רחמים צ'קול, חלף על פני אור הרשקוביץ' בקלות ומ-18 מטרים שלח 'שמאלית' לחיבורים של סילברה. 2-0 קסום להכח, שער שני העונה לקלימרו ואחד השערים היפים העונה שנראו בליגה א' דרום.

האדומים לא ויתרו וניסו לחזור למשחק. לנדאו ביצע שני חילופים והכניס למגרש את גדיף ויוני רביבו, בנוסף לתרועה שנכנס חמש דקות קודם לכן. בדקה ה-80 בעיטה יפה של לישי ביטון מ-20 מטרים, חלפה מעל השער במעט. בדקה ה-84 כאמור, הגיע רגע המחלוקת במשחק. ברוכיאן מסר כדור עומק לצ'קול, שהוציא כדור רוחב לגאדיף שכבש מקרוב, אך השער לא אושר. 150 אוהדי האדומים, שגם ככה היו עצבניים כהרגלם בתקופה האחרונה, הביעו את מחאתם כנגד פסילת השער. בדקה ה-90 הקהל האדום חייך חיוך מריר, כאשר נועם תרועה מסר מימין לגדיף, שהכניע את פשחצקי וכבש את שערו הראשון בקריירה בליגה א'. אולם, השער של גדיף לא הספיק ובארבע דקות תוספת זמן, אשדוד לא הצליחה להתקרב ובסיום: 2-1 יקר להכח עמידר, שרודפת אחרי מוליכת הליגה, מכבי כפר קאסם. האדומים מצדם, יחפשו נקודות במקומות אחרים, כמו בסינטטי ביום שישי הקרוב, כשתפגוש את הפועל בקעת הירדן, הנאבקת על חייה בליגה.

גילי לנדאו היה מאוכזב בסיום ואמר: "משחק שווה כוחות לחלוטין. קופחנו. נפסל לנו שער חוקי ובמשחק כזה, כאשר השופטים טועים, התוצאה גם יכולה הייתה להיות הפוכה. במחצית הראשונה הגענו למצבים וכשאתה לא מבקיע, אתה סופג. לוקחים מהמשחק הזה הרבה דברים טובים. תקפנו, שלטנו ושיחקנו היטב בחלקים רבים של המשחק. המטרה שלנו ממשיכה להיות להישאר ב'פלייאוף' העליון."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן