15 מי יודע?

משחקי המחזור ה-23 בליגה ג' מרכז שוחקו בסוף השבוע ושוב שלוש הנציגות של העיר השיגו נצחונות נאים. הפועל בני אשדוד ניצחה בבת ים 1-4, בית"ר אשדוד דרסה בתוצאה אסטרונומית ומשפילה 15-1 את צעירי לוד ואשדוד סיטי הביסה בסינטטי את הפועל טירת שלום. במוצ"ש: דרבי מסקרן

חוגגים ניצחון. בית"ר אשדוד. צילום: דוברות בית"ר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצות הקטנות באשדוד מליגה ג' מרכז עושות חיל לאחרונה. הפועל בני אשדוד שמרה על המקום השלישי, המוביל ל'פלייאוף' עלייה לליגה ב', כאשר גברה באיצטדיון 'טוטו' בבת ים, על מכבי עירוני בת ים. מלסה נגה בדקה ה-13 וחי שמואלוב בדקה ה-35 הורידו את בני אשדוד ליתרון בן שני שערים להפסקה. שלומי עמוס מבת ים צימק בדקה ה-56, אך משה ביאדגלין, שנכנס כמחליף וכבש את שערו החמישי העונה בדקה ה-78 סגר עניין. אבשלום ביטון הוסיף שנכנס כמחליף אף הוא, הוסיף שער משלו עמוק בתוך תוספת הזמן. בסיום: 4-1 לאשדוד.

בית"ר אשדוד השיגה את התוצאה של השבוע בליגה ג' מרכז. הקבוצה של יוסי כנפו, שמתאוששת מנזקי רכוש, עקב שריפה מסתורית, שפרצה השבוע במועדון הקבוצה, אירחו בסינטטי הקטן ביום שישי שעבר את קבוצת צעירי לוד ולא ריחמו עליה. שמעון ביטון החלוץ כבש שישייה והעלה את מאזנו ל-25 שערים העונה. ולדיסלב ריבלקו הבקיע שלישייה, עילי שמשון ויוחאי עזרן הוסיפו צמדים ומתן אילוז ויצחק יברקן כבשו שער אחד (כל אחד). אבו עביד צימק ללוד המושפלת.

עוד שיחקה בשישי שעבר, קבוצת אשדוד סיטי, שכבשה חמישייה לרשתה של טירת שלום שעלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-19 מרגלי יובל אמויאל. שמעון בן לולו הגיב בצמד בדקות 26 ו-28 והעלה את קבוצתו ליתרון. במחצית השנייה מאור זיטון הגדיל את היתרון בדקה ה-77. יוסף מזרחי בדקה ה-81 ושלמה בנימין בדקה ה-86 חתמו את התוצאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן