כץ: "מאושרים על המקום שנמצאים בו"

ניצחון ביתי יפה למכבי 'בן' בנות אשדוד על הפועל פתח תקוה בתוצאה 72-79. דניאל אדאמס הצטיינה עם 24 נקודות לאשדוד, שתתארח במחזור הבא אצל נווה דוד רמלה לקרב על המקום הראשון. אדאמס: "אנחנו נכנסות לקצב"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי בנות אשדוד אירחה באולם ה'קריה', ביום שלישי השבוע, את קבוצת הפועל פ"ת במסגרת המחזור ה-21 בליגת 'אתנה' בכדורסל נשים. החניכות של המאמן גלעד כץ פתחו טוב את המשחק והראו עליונות במחצית הראשונה. ברבע הראשון ויקטוריה ויואנס קלעה 7 נקודות רצופות והעלתה את המקומיות ליתרון מוקדם. הגארדית האורחת, ארון צימרמן צימקה עם שתי שלשות ובתום 10 דקות התוצאה הייתה 19-17 לאשדוד.

ברבע השני צ'לסי הופקינס נכנסה לעניינים וקלעה כמה סלים נאים. ההגנה של אשדוד התחילה לעבוד ועצרה את היריבה על 11 נקודות בלבד בכל הרבע השני. גם אליסייה בארון התחילה לצלוף ובהפסקה אשדוד נהנתה מיתרון שיא של 28-43.

במחצית השנייה פתח תקוה לא ויתרה והחלה לכרסם אט אט ביתרון של אשדוד. צימרמן הוסיפה שלשה נוספת וצליל וטורי מפ"ת קלעה אחת משלה. כץ הזעיק פסק זמן ואשדוד חזרה אחרת ושלשה של אנט סנואו החזירה לה את הביטחון. אחרי 30 דקות לו התוצאות באולם ה'קריה' הראה 66-55 למארחת. ברבע האחרון האורחת האמינה בכוחה לנצח את המשחק. עבירה בלתי ספורטיבית של קפטנית אשדוד, שי דורון ושלשה נוספת של צליל וטורי צימקו את ההפרש ל-3 בלבד. אך בדקות הסיום דניאל אדאמס הייתה שם בשביל קבוצתה ועם הרבה ריכוז וכוח השאירה את הניצחון באשדוד. בסיום: 79-72 לאלופה וניצחון עשירי מתוך 11 משחקי הליגה האחרונים. במחזור הבא שיתקיים בתאריך ה-11/3 תשחק אשדוד, שהבטיחה את מקומה ב'פלייאוף', מול המוליכה נווה דוד רמלה, כאשר ניצחון של אשדוד יעלה אותה למקום הראשון בטבלה.

גלעד כץ אמר בסיום: "החולשה של הזרות של פ"ת הביאה לנו את הניצחון. זה הלך קשה אבל אני מאוד שמח. חצי ראשון אני מרוצה וחצי שני הרבה פחות. יחד עם זאת, אנחנו ב'פיינל פור'. טוב לי פה ואנחנו מאושרים על המקום שאנחנו נמצאים בו."

כוכבת המשחק, דניאל אדאמס שסיימה כאמור, עם 24 נקודות ו-10 'ריבאונדים' אמרה: "היינו טובות בעיקר בריבאונד ההתקפה. היינו גם אגרסיביות ושיחקנו בריכוז. אנחנו משחקות יותר ביחד ובפוקוס. יש לנו מדי פעם שיהוקים בהגנה, אבל אנחנו עובדות על זה."

עוד קלעו לאשדוד: ויואנס- 18 (12 ריבאונדים), שי דורון- 14, הופקינס- 12, אליסה בארון- 8 ואנט סנואו- 3.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן