לאילו מדינות תיירים ישראלים צפויים לטוס השנה ולמה?

התייר הישראלי אוהב לשוטט בעולם. אך לא כל המדינות מושכות אותנו, כך מסתבר, באותה המידה. יש מדינות שאליהן הרבה יותר תיירים ישראלים יעדיפו להגיע לעומת אחרות. אם אתם מתעניינים בנושא, יש לנו את התשובה. גלו מיד לאילו מדינות תיירים ישראלים צפויים לטוס השנה ולמה?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קרובים וזולים

בין השיקולים המרכזיים שמנחים רבים מאיתנו בתכנון החופשה בחו"ל ניתן למצוא שניים חשובים: מחיר (טיסה ומלון) וכן גם מרחק. בין המקומות הפופולריים ניתן לציין מדינות כגון קפריסין או יוון, למשל. זה לא רק התרבות המקומית שמעוררת עניין אלא ללא ספק העובדה שיש לשם טיסות לואו קוסט בשפע. וחשוב לא פחות, אלה דוגמאות למדינות ממש קרובות. למעשה, אפשר להגיע לשם יותר מהר מכפי שאפשר להגיע לחלק מאתרי הטיולים המבוקשים ביותר בארץ.

יופי של טבע קרוב לכאן

לא רק החיפוש אחר טיסות לואו קוסט הוא זה שמוביל ישראלים לבחור מדינות אליהן הם מעדיפים להגיע. יש כאלה שמחפשים באופן מובהק מדינות שיש להן להציע אלמנטים מאוד יפים, בין אם מוטיבים עירוניים ואדריכליים ובין אם כאלה שנבראו כך (אטרקציות טבעיות). מדינה שמאוד זול להגיע אליה באמצעות טיסות לואו קוסט ואשר מציעה גם נוף משגע הינה בולגריה. זוהי מדינה שמציעה שילוב שאין רבים כמותו, של טיסה ממש קצרה ביחד עם נופי טבע יפהפיים להפליא. יש בה המוני פארקים וחורשות וגם בתי המלון זולים. רבים מגיעים אליה בעונת החורף, לטובת אתרי הסקי הזולים והטובים. אך גם בקיץ היא מזמנת נופים נהדרים, למשל ברכס הרי רילה. ברילה, רכס הררי שמתאים מאוד לטיולים רגליים בקיץ, אפשר להתרשם מפסגות מושלגות ומרהיבות. אך הדובדבן האמיתי הם שבעת האגמים הצלולים והנפלאים. הנוף שם מרהיב ביופיו, גם בקיץ וגם בחורף.

יופי של עיר וארכיטקטורה נפלאה

נוף עירוני יוצא מן הכלל מהווה גם הוא מוקד משיכה חזק בפני עצמו. כמובן שלהרבה ערים בעולם יש נוף אורבני מיוחד ומרהיב ולכן נציין רק כמה מהמדינות שמושכות המוני ישראלים. בין היתר, העיר וונציה שבאיטליה נודעה בתבל כולה בזכות התעלות. העיר הצפה הזאת, עם הכיכרות המפורסמים ועם הגונדולות המפורסמות לא פחות מושכת ישראלים במספרים ראויים לציון. גם לונדון, עם המראה הנפלא הנשקף מגדות התמזה היא דוגמא לפלא אדריכלי המושך תיירים. לשם, מגיעים כמובן גם בגלל העין של לונדון, הפארקים המרהיבים, גני קיו ועוד אטרקציות כדוגמת גן החיות העירוני והביג בן. וספרד, גם היא מציע יופי של ערים, עם מדריד וברצלונה בראש, עם הארכיטקטורה המיוחדת של גאודי ועם הפארק הנושא בגאווה את שמו.

הכי בגדול, הכי מהכל

ממדינות באירופה, אנו עובדים ליעד אחר, מדינה שהיא בעצם כמה וכמה מדינות אשר מושכות מאוד תיירים מישראל. אנו מדברים על ארצות הברית של אמריקה, שאליה מגיעים מאין סוף סיבות. קודם כל, יש בה ממש את הכל מהכל. כמו כן, יש פה ללא ספק את הכל, הכי הכי בגדול. פארקים לאומיים מוריקים, אפשרות לטיולים מחוף לחוף, אטרקציות לחובבי הקולינריה, לחובבי הספורט, לאוהבים מרחבים פתוחים לצד ערי ענק שוקקות חיים.

בעקבות השעשועים לילדים

ישראלים בעלי משפחות בוחרים לפעמים את המדינות שבהן אפשר להעניק לילדים חוויות שלא יישכחו. כך, למשל, רבים נוספים לפריס, גם בגלל מגדל אייפל אך גם בגלל פארק השעשועים מבית דיסני (לשעבר, יורו דיסני). המבינים נוהרים גם להולנד, למשל, ובה פארק השעשועים אפטלינג שהוא אחד היפים והמלהיבים ביותר באירופה כולה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן