המסעדה נגד הסועד: תלונה במשטרה על גניבה והסגת גבול

מסעדת פטרה הגישה תלונה במשטרה כנגד אחד מסועדיה בגין גניבה והסגת גבו. בעל המסעדה :"מקווה שהמשטרה תפעל ותחקור"
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המסעדן סימו בן-חובל, בעליה של מסעדת "פטרה" בחוף הקשתות באשדוד ומנהל המסעדה פבל ארבן, ניגשו אתמול אל תחנת המשטרה באשדוד ושם הגישו תלונה כנגד אחד הסועדים אשר ביקרו בפטרה בשבת האחרונה, בגין גניבה והסגת גבול.

לדברי השניים, במהלך שהותו ניגש הסועד אל הנוחיות. כשיצא, הוא הביט לצדדים ומשראה כי איש אינו מבחין בו התפרץ למחסן (הממוקם מול הנוחיות), הטיל בו את מימיו, גנב תיק של אחד העובדים ונכנס שוב לשירותים, שם רוקן את ארנקו של העובד ויצא כאילו דבר לא אירע.

בו ברגע ניגשו אליו ארבן ומנהל נוסף, הודיעו לו כי מעשיו מתועדים במצלמות האבטחה והוא מתבקש לשלם את החשבון, להשיב את הכספים לעובד, להציג תעודת זהות ולצאת באופן מיידי מן המסעדה. "מדובר במקרה שזעזע אותנו עד מאוד והתרחש בזמן שכל הצוות היה עמוס במיוחד" אומר סימו בן-חובל. "יחד עם זאת אנו תמיד עם יד על הדופק וערוכים לכל תרחיש ועניין, דואגים לביטחון הסועדים ולביטחון העובדים ולראייה תפסנו את האיש בזמן אמת. אף אחד מיושבי המסעדה לא הרגיש בפרשה שכאמור זעזעה אותנו – ואנו נמשיך לתת שירות ראוי – ולא ניתן לאנשים כאלה להרוס את החוויה הקולינרית במסעדה".

עוד הוסיף בן-חובל: "אני מקווה שמשטרת ישראל תחקור את האיש ושימצו איתו את הסוגיה. אין לנו כוונה לעשות כספים מסיפור כזה, זו אינה מטרתנו, אך אם נגיע אל כותלי בית המשפט וייפסקו לטובתנו כספים – נתרום אותם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן